Wielokulturowość zniszczy Europę bardziej niż faszyzm i komunizm łącznie!

graf. red.Źle się dzieje w Europie! Bardzo źle się dzieje! Dochodzi do sytuacji niewidzianej od czasów upadku Cesarstwa Rzymskiego na Zachodzie, kiedy to wielkie ilości ludzi weszły do Europy z zamiarem trwałego bytowania, ponieważ tu było lepiej. Dzisiaj dzieją się podobne procesy, na o wiele mniejszą skalę, ale towarzyszą im o wiele większe emocje – media powodują, że każdy widzi to co się dzieje, słyszy polityków i nie rozumie, dlaczego potężne zachodnie kraje nie są w stanie powstrzymać zalewu przez rzeszę niekontrolowanych i nielegalnych imigrantów, których intencji – w większości – nie możemy być pewni, a bieżąca sytuacja w krajach z których przychodzą oraz częste zachowanie im podobnych w Europie dowodzi faktu, że jest się czego obawiać.

Jak to jest możliwe, że mieszkańcy Europy, płacący w niej podatki są praktycznie prześwietlani na wylot, jak tylko chcą skorzystać z samolotu, nawet na dworcach kolejowych będzie ustawiać się bramki wykrywające metal? Tymczasem pozwala się wejść do Europy setkom tysięcy ludzi bez żadnej kontroli? Tylko po to, żeby potem ze zdziwieniem stwierdzić że nie ma dla nich miejsca – i inne kraje MUSZĄ zgodzić się na przyjęcie ludzi, których nie mają najmniejszego zamiaru u siebie gościć, ponieważ nie ma do tego żadnego powodu! Po prostu! Tylko tyle i aż tyle! Nie we wszystkich sytuacjach wytłumaczeniem jest tu prawo do azylu, albowiem około 40% tych ludzi to mieszkańcy Bałkanów, którym żaden azyl nie przysługuje. Jednak afirmatorzy nielegalnych imigrantów z niewiadomych przyczyn usiłują narzucić Europie, w tym także tej biednej – pod zastrzeżeniem wypełniania standardów i uznawania wartości europejskich – obowiązek przyjęcia tych ludzi! To jest po prostu coś niesamowitego, z podobną głupotą i naiwnością nie mieliśmy do czynienia nigdy jeszcze w naszej historii, nawet jak przyjmowaliśmy kolejne fale Żydów lub Protestantów prześladowanych w ich krajach na Zachodzie! Wtedy nie było problemów z przestrzenią, dzisiaj jest. Dzisiaj nie ma czegoś takiego jak wolna przestrzeń, w której można przyjąć obcych ludzi, a mieszkańcy nie zawsze mają ochotę widzieć przybyszów w swoim otoczeniu – i mają do tego prawo. Prawo przybysza do bycia w określonym miejscu, nie może przekraczać prawa mieszkańców do zachowania tożsamości w miejscu i czasie. To nie są kategorie równoległe, to nie są żadne prawa człowieka.

Niestety doświadczenia głównie z krajów Bliskiego Wschodu oraz z ostatnich lat z krajów zachodnich pozwalają na udokumentowanie twierdzeń, że pewne kultury nie powinny ze sobą bezpośrednio sąsiadować, ponieważ co najmniej jedna z nich jest nietolerancyjna i ekspansywna w swoich zachowaniach wobec drugiej. MÓWIĄC WPROST JEŻELI CHCEMY UNIKNĄĆ RZEZI POWINNIŚMY O TYM PAMIĘTAĆ. Jednak z niezrozumiałych przyczyn niektóre państwa zachodnie, chcą zrobić wszystko, żeby pozbyć się części problemu, który same na siebie przyjęły przeceniając swoje możliwości. Chociaż w pełni mają świadomość do jakiego horroru może prowadzić multikulturalizm, albowiem mają cały szereg negatywnych przykładów z własnego podwórka – z realnie istniejącym społeczeństwem równoległym, które się nie łączy, nie integruje ze społeczeństwem autochtonów, tylko biernie czeka na przewagę ilościową do takiego stanu, żeby móc zamiast prosić – żądać, przedstawiać swoje wartości jako normę powszechnie obowiązującą we własnym otoczeniu. Niestety Zachód ze względu na poprawność polityczną tego nie chce dostrzec, ale niech to pozostanie jego, a nie nasz problem.

Komunizm wymyślony na Zachodzie – zbrodniczo dotknął głównie wschodniej i centralnej Europy, jego wynalazcy na Zachodzie nie mieli „szczęścia” doświadczyć prób jego wprowadzenia, a szkoda bo być może byliby nieco bardziej rozsądni jeżeli chodzi o podejście do życia. Być może właśnie z głupoty znowu wymyślili na Zachodzie Faszyzm. Który miał być odpowiedzią, na generalne zagrożenie stworzone przez wymyślony wcześniej także jak wiemy na Zachodzie – Komunizm, tak starannie implementowany na Wschodzie.

Faszyzm dotknął zachodnią, centralną i wschodnią Europę z różną siłą, zniszczenia były totalne, jego doświadczenia doprowadziły do powstania idei Wspólnot europejskich. Zło zrodziło dobro, które niestety jak widać dzisiaj się zagubiło. To zagubienie spowodowało, że zidiociali politycy na Zachodzie oraz obłąkane w znacznej mierze społeczeństwo – nie tylko odrzuciło Boga, co można jeszcze zrozumieć jako element osobistej wartości, jednak po prostu samo zgodziło się hodować żmiję na własnym gardle, we własnym domu, we własnym ogrodzie. Uwaga to bardzo ważne, żeby to zrozumieć – chodzi tu o elementarne podejście do wolności, otóż Zachód zdecydował się na eksperyment zakładający włączenie do swojego obiegu ludzi, którzy podobnie jak komuniści i faszyści są przeciwnikami wolności w rozumieniu liberalnym, zachodnim. Czy stać nas na eksperyment z kolejnym “-izmem” na skalę całej Europy? Wystarczył Komunizm, Faszyzmu wielu woli nie pamiętać, bo brało w nim udział, w tym rodzice i dziadkowie wielu afirmatorów dzisiejszego multikulturalizmu. To jest nie do pogodzenia. Przecież nie trzeba być jakimś nadzwyczajnym analitykiem, żeby widzieć że pewne wartości wynikające z kulturowo-religijnego przekazu niektórych mniejszości przyjmowanych do Europy – są NIE DO POGODZENIA – po prostu sprzeczne z wartościami zachodnimi. Podniesiono o tym głosy nawet teraz w Niemczech, przywołując imigrantów do porządku. Jednakże czy nawet potężnym Niemcom starczy energii na to, żeby wymusić na imigrantach szacunek wobec ich własnych kobiet? To będzie największy probierz – czy imigranci będą szanowali prawa człowieka i prawa kobiet, wobec własnych żon, córek, sióstr? Czy trzeba większego testu dla zrozumienia zupełnej rozdzielności naszych kultur? W każdym razie – nie można wymagać od nas ponoszenia kosztów społecznych związanych z cywilizowaniem obcych nam i zupełnie nie związanych z nami ludzi.

W ostateczności trzeba zapytać zupełnie brutalnie, w sposób nie pozostawiający żadnych wątpliwości, co do charakteru procesów jakie zachodzą. Czy to, że obcy przychodzą z daleka do nas – daje nam prawo, żeby przybyć do ich krajów? Przecież oni podnoszą, że chcą żyć jak wolni ludzie, wolni od zagrożeń, korzystać z zachodnich wartości? Jeżeli tak, to czy wolno nam zanieść kaganek oświecenia do ich ciemnych chat? Brudnych miast? Cywilizować – to znaczy chrystianizować/westernizować/uczyć greckich mitów – u źródeł te obce cywilizacje, tak żeby przyjęły nasze wartości, których przecież tak pragną. Posługując się metodami takimi jak to robili Hiszpanie i Portugalczycy w Ameryce Środkowej i Południowej kilka wieków temu? Przecież ci ludzie tego chcą? Dowodzą tego ich miliony żyjące w miastach na Zachodzie od pokoleń. Czy to nas upoważnia do zmiany polityki z miękkiego pojękiwania o multikulturaliźmie i powrotu do metod i środków, które uczyniły Zachód wielkim, a ludy które spotkał na swojej drodze – jemu podobnymi?

Uwaga jeżeli nie będziemy myśleć logiką przewagi i własnego zdania, to wielokulturowość zniszczy Europę bardziej niż faszyzm i komunizm łącznie! Z tego prostego powodu, ponieważ wielokulturowość – w każdym gramie swojego istnienia niszczy, to co zachodnie, to co pozostało jeszcze z chrześcijaństwa, to co – najważniejsze – uczyniło Zachód tak wspaniałym, że wielokulturowość chciała do niego zawitać, żeby żyć tak jak On! Tymczasem, wiemy już, że żeby była wolność, dostatek i dobrobyt – nie ma miejsca na wielokulturowość, musi być ład, hierarchia i porządek, w którym nie ma miejsca na np. upodlanie kobiet przez przymuszanie je do małżeństwa, ewentualnie obcinanie im genitaliów, czy też kamieniowanie homoseksualistów, ewentualnie humanitarne zrzucanie ich z wysokiego budynku, to można wymieniać dalej, ale właśnie o to chodzi, że nie można czynić ukłonu kulturowego w stronę ludzi, którzy są nosicielami takich wartości. Zupełnie sprzecznych z wartościami Zachodu, jeżeli przyszli na Zachód i chcą tu żyć i rodzić swoje dzieci – MUSZĄ ZAAKCEPTOWAĆ WARTOŚCI ZACHODU, a to oznacza w praktyce konieczność zmiany interpretacji własnej kultury, w co najmniej jednym przypadku poluzowania związków z religią, która nie mieści w sobie przyzwolenia na tolerancje, demokracje, wolność i prawa człowieka.

Wielokulturowość niszczy Zachód, jeżeli nie będzie wyjścia – trzeba będzie kraje uznające wielokulturowość za fundament swojego paradygmatu funkcjonalnego – po prostu porzucić, a nawet odgrodzić się murem. Ponieważ nie ma dla nich przyszłości, są zagrożeniem dla siebie samych i dla nas w przyszłości, jak skończy się zachodnia kultura, skończy się zachodni porządek to skończy się zachodni dobrobyt. Po prostu to już nie będą państwa zachodnie, tylko chimery stanowiące jakieś plemienno-kulturowe potomków ludności napływowej i resztek zachodniego sposobu organizacji w procesach produkcji itp. Naprawdę cywilizacja zachodnia może się skończyć, a niektóre państwa i narody na zachodzie są właśnie w tym zakresie na najlepszej drodze, ale to wybór ich elit, które nie potrzebują świadomych obywateli, których trzeba szanować, tylko zwykłej siły roboczej z którą będzie można się zawsze rozmówić siłą, bo tylko siłę rozumie. Nie miejmy z tymi procesami nic wspólnego. Trzymajmy się od przekleństwa multikulturalizmu, który nawet swego czasu pani Angela Merkel uznała za nieudany eksperyment – jak najdalej. Zbyt wielką cenę kazano nam zapłacić za stanowienie państwa unitarnego, żebyśmy dzisiaj mieli z tego rezygnować w imię cudzego chciejstwa. Przy czym coraz więcej wskazuje, na to że to, tak naprawdę to jest wojna, ponieważ największym kłamstwem wielokulturowości jest to, że nas rzekomo wzbogaca! Jeżeli to byłaby prawda, to po stronie tych, którzy nas “wzbogacają” następowałaby integracja. Tymczasem jej nie ma, więc jeżeli rzeczywiście nas “wzbogacają”, to zmieniając naszą rzeczywistość i zmuszając nas do rezygnacji z części własnej tożsamości – dostosowując się do nich. Czy to jest wzbogacanie, czy kolonizowanie? Proszę nie dać sobą manipulować! to nie jest rozgrywka dla naiwnych!

UWAGA – BARDZO ALE TO NAPRAWDĘ BARDZO CHCIELIBYŚMY SIĘ MYLIĆ!

Rosyjskie tłumaczenie tekstu [tutaj]

21 myśli na temat “Wielokulturowość zniszczy Europę bardziej niż faszyzm i komunizm łącznie!

  • 30 października 2015 o 06:01
    Permalink

    Wielokulturowość jest jak rak, to zaklejmorda dla tych którzy mają jeszcze odrobinę odwagi przeciwstawić się temu szaleństwu. Przecież nie ma nic złego w tym, że w Brukseli połowa dzieci ma na imię Fatima lub Muhamad 🙂

    Odpowiedz
  • 30 października 2015 o 13:03
    Permalink

    Miejmy nadzieję, że PIS nas uratuje od czarnej nocy stania się niemiecką kloaką rasowo-kulturową.
    Ciężką cenę za to zapłacimy.

    Odpowiedz
  • 30 października 2015 o 13:10
    Permalink

    moim zdaniem, problem polega na tym, że propaganda wmówiła nam że powstaje społeczeństwo wielokulturowe. Co jest radykalną nieprawdą.prawdziwe fakty mówią nam że buduje się społeczność złożoną z dwóch składowych, tubylcy oraz napływowi muzułmanie, i te jednolite grupy mogą się skonfliktować. to nie jest wcale społeczeństwo multikulturowe. bo ci którzy przychodzą nie tworzą społeczności, są członkami klanów nie narodów. ale łączy ich mocno islam, tworząc z nich jednolitą, solidarną w islamie, grupę. to przepis na konflikt a nie budowę społeczeństwa wielokulturowego.czy wpływ europy ich rozbroi ? obawiam się że nie bo społeczeństwa europy nie są prężne, są pogrążone w wszechogarniającym kryzysie.to przepis na jatkę i nie mam nadziei

    Odpowiedz
  • 30 października 2015 o 14:11
    Permalink

    Kopacz powinna isć przed trybunał Stanu za imigrantów

    Odpowiedz
    • 30 października 2015 o 20:30
      Permalink

      Trybunał Stanu, jest to jedna z instytucji, która tak na prawdę nie wiem w jakim celu istnieje (oczywiście w/g zapisów Konstytucji cele są bardzo szlachetne). Natomiast ci co szkodzą państwu powinni odpowiadać przed Sądem, oczywiście zakładamy jak mówi Konstytucja, że Sądy są niezależne.

      Odpowiedz
  • 30 października 2015 o 16:59
    Permalink

    …Jak to jest możliwe, że mieszkańcy Europy, płacący w niej podatki są praktycznie prześwietlani na wylot…
    Zastanawiałem się również, i nijak mi nie wychodzi,poruszę jeden z możliwych wątków,dzięki któremu być może “jest jak jest” może to MY, ,,,,, Europejczycy,świadomi “drugiego dna” –
    ukrytych planów eurokołchozu – stanowimy realne zagrożenie,dla istniejącego “porządku rzeczy”. OMI
    poprzez przyjęcie obcych i jjjjjjjj chcą zachować względem Nas
    równowagę z uwzględnieniem “plusa ujemnego” na “być…
    i mieć” i zarazem mieszać w tyglu…
    “Wielokulturowość niszczy Zachód, jeżeli nie będzie wyjścia – trzeba będzie kraje uznające wielokulturowość za fundament swojego paradygmatu funkcjonalnego – po prostu porzucić, a nawet odgrodzić się murem”. Uważam że “stara” Europa powinna zastosować
    reset – przegląd KTO jest KIM…powrócić do “stanu
    posiadania” z połowy lat pięćdziesiątych.Oni chcieliby
    zaimplementować nam demoludom,nieuleczalną na dziś
    jednostkę chorobową na którą cierpią na zasadzie
    “ty masz kiłę,ja(będę miał)rzeżączkę – więc podajmy
    sobie rączkę’. NIE MA I NIGDY NIE BĘDZIE NASZEJ ZGODY
    na chore pomysły lewaków europejskich!!!

    Ps.A mur na granicy z Emiratem – “niemieckim”,kto wie,
    być może to nie “sans fikszyn” może to będzie
    jedyny realny ratunek przed jjjjjjjjj z ZACHODU!

    Ps2 .Mooocny tekst,oby NIGDY “słowo(zamieszczone TU) nie stało się ciałem’!Akurat w omawianym przypadku…

    Odpowiedz
    • 31 października 2015 o 06:06
      Permalink

      @krzyk58
      to nie sa ” chore pomysly lewakow europejskich”, lecz miedzynarodowych koncernow i wielkiego kapitalu, ktory zapragnal bardzo taniej sily roboczej i byc moze do tego by produkoeac szybko i tanio arsenal wojenny…Hallo ! chodzi o miedzynarodowe, bardzo zamozne koncerny / pracodawcow, ktorzy

      Odpowiedz
      • 31 października 2015 o 08:23
        Permalink

        Pozostanę jednak na wcześniej upatrzonych pozycjach – po to by być bliżej rzeczywistości.

        Ps.”krolowo” to nie jest(nawet) “siła robocza”
        noo, może na pole do bauera – lecz jestem
        przekonany że nawet robota na polu to za wysoki
        próg – nie do przeskoczenia.Tu idzie o to,
        “się wyrażę”, by “doić frajerów(socjal)”.

        Ps. Cóż oni(nawet po przeszkoleniu) mogą
        wytwarzać…dzidy,łuki,maczugi itp. myślę
        że aspiracje i możliwości tychże koncernów
        sięgają nieco wyżej.

        Odpowiedz
    • 31 października 2015 o 06:12
      Permalink

      c.d.
      ….pracodawcow, do ktorych naleza narzedzia produkcji i licencje na know how,tu nie decyduja zadni “lewacy”….
      W Austrii, w Niemczech, w Hiszpani (26 % ), Portugali , we Francji taaaakie bezrobocie, a oni glosza, ze brakuje ludzi do pracy….., tubylcy to nie wiefzs , co maja na ten temat myslec ….

      Odpowiedz
      • 31 października 2015 o 07:55
        Permalink

        Uchodźcy to presja na płace, przekierowanie uwagi i agresji ubożejących społeczeństw z elit na uchodźców (ten trik idealnie chwycił w Polsce i co ciekawe działa wybiórczo bo dotyczy tylko 7 tys. Syryjczyków ale nie dotyczy setek tysięcy Ukraińców, tak przecież potrzebnych rodzimym przedsiębiorcom by się nie dzielić torcikiem z resztą społeczeństwa). Nagle wszyscy mają wspólnego wroga – uchodźców, a kapitał w cieniu wydarzeń zaciera rączki i dalej przykręca śrubeczkę. Tylko taka motywacja za ściągnięciem uchodźców wydaje się spójna i realna. Mityczni lewacy, którzy mieliby to robić dla idei multikultury jakoś do mnie nie przemawia. Jeśli już to nieświadomi kawiorowi rewolucjoniści robią raczej za listek figowy, za którym kryje się kapitał, który później grubym palcem pokaże na tych lewaków jako winnych sprowadzenia uchodźców. Prawdziwa lewica waliłaby w bębny i ostrzegała ludzi co tak naprawdę się dzieje oraz kto za tym stoi.

        Odpowiedz
      • 31 października 2015 o 13:00
        Permalink

        Przestawiona analize i argumenty komentatora @Bior popieram, zaluje, ze komentator @krzyk58 ulega propagadzie i wplywom kk, tez wprost nie do wiary? ze uwaza tych uchodzcow, za ludy pierwotne, walczace lukiem …..
        Ci uchodzcy posiadaja wielkie talenty i wytrzymalosc, sa bardziej blyskotliwi. i maja “Fleksibilitaet” (daja sie b.szybko do zmieniajacych sie warunkow przystosowac ),stanowia wielka konkurencje dla tubylczej ludnosci w Europie, nie bardzo sformulowania @krzyk58 pasuja do tych zjawisk, jak zauwazyl @Bior, prawdziwi lewicowcy artykulowali by to zagadnienie z tej strony, walac rzeczywiscie bebnami….ktos tu @krzyk58 manipuluje

        Odpowiedz
      • 31 października 2015 o 15:05
        Permalink

        Też mi się nie chce wierzyć w ten obraz “dzikich” imigrantów z Afryki i Bliskiego Wschodu, którzy leżą plackiem i nic nie robią i niczego nie umieją. Gdyby tak było nikt by ich nie wpuszczał do Francji i innych krajów Europy Zachodniej. Podejrzewam, że zaczęto ich ściągać jako tanią siłę roboczą aby wypełniać braki w rękach do pracy w trakcie prosperity. Poszedł przekaz do ludów Afryki i Bliskiego Wschodu o mitycznej Europie płynącej mlekiem i miodem. A na miejscu okazało się, że imigrant potrzebny jest ale do dorywczych prac na czarno, ciężkich, brudnych i za stawki znacznie mniejsze niż się płaci Francuzowi. A jak się nie podoba to 100 innych imigrantów czeka pod płotem na ulicy na jakąkolwiek pracę. Przecież taki stan rzeczy to marzenie dla przedsiębiorców. Niestety przez chciwość czy też przez głupotę przekroczono granicę gdzie ilość imigrantów jest tak duża, że mogą tworzyć bardzo duże zamknięte kulturowo społeczności. Nie jest to wcale dziwne bo ludzie wyrwani ze swoich rodzimych kultur starają się odtworzyć ich namiastkę na obczyźnie a w momencie gdy są ich miliony to mogą tworzyć własne getta i odtwarzać swoją kulturę na 100%. Dla Europy takie grupy niezasymilowanych imigrantów to jest oczywiście dramat. Szczególnie w momencie gdy przemysł się automatyzuje i robotyzuje to ci ludzie w takiej ilości staną się bezużyteczni. Agresję imigrantów będzie podsycać obraz bogatych Europejczyków, których mogą oglądać jak w swoich limuzynach przemykają do swoich strzeżonych osiedli. Pytanie tylko kiedy wybuchnie wojna między kulturami i jaki już plan opracował kapitał aby na tym zarobić.

        Odpowiedz
      • 1 listopada 2015 o 00:40
        Permalink

        @Bior,31.10’2015,15:05
        Analiza bardzo prawidlowa, ubolewam, ale musze ja potwierdzic !!!
        Odnosnie @krzyk58, pragnienia niby”eurokomunistow” czy “lewakow” tworzenia z premedytacja spoleczenstw mulikuti nie jest mi znana, do tego “pomieszania” kultur doszlo z jednej strony z upadku imperiow kolonialnych w szczegolnosci dotyczy to Francji i W.Brytani, z drugidj strony bardzo mocnej formie w Niemczech tzw. “FremdArbeiter”/ =”Obcy robotnik”, ktorych podczad I i w wielkich ilosciach podczas II WS werbowano w calej Europie, glownie w Polsce, na Ukrainie, Belgii do produkcji arsenalu wojennego, pozniej jak zaczelo brakowac “FremdArbeiter” lapano ludzi w calej Europie do “robot przymusowych” / “ZwangsArbeiter” w Niemczech, produkoeali oni wszystko, glownie jednak arsenal wojenny: napalm, bomby, karabiny, gaz “Zyklon B”, czesci zamienne do samolotow, samochodow, opony, silniki do samochodow ( Daimler Benz= Mercedes ), robily to glownie wylapane we Francji Francuzki, szyto ubrania dla wojska,(z pozyskanych ubran zagazowanych w obozach koncentracyjnych), sienniki dla wojska ( z wlosow ludzkich zagazowanych ofiar), kleje rozmaite min. z kosci ludzkich, takze z kosci ludzkich robiono guziki i spinki do wlosow,it’d., it’d, wiekszosc firma niemieckich dorobila sie szraszliwych fortun i rozmaitych udoskonalen procesow produkcyjnych, powstalo pojeci wydajnisci pracownika / LeistungFähigkeit und Effizientz, Flexibilität. /po wojnie , by odbudowac Niemcy zawarto. min.z Turcja umowy dwustronne o “GastArbeiter” = “Robotnik Goscinny”, koncepcja byla taka, ze sprowadzano tylko zdrowych i mlodych ludzi, kobiety i mezczyzn, ale analfabetow kompletnych z Anatolii, ktorzy nie mogli tu dobic sie zadnych praw od A do Z, np.maja 40% mniej renth czy emerytury, szkida mowic…te same numery z “GastArbeiter” powtorzono z biedots z Wloch np. z Sycylii, Kalabrii, z Portugalia i Hiszpania, tylko bardzo mlodzi, biedni, glodni, analfabeci ale zdrowi, mieli tu byc pare lat 5, 10, 15…, tersz jest juz 60 lat, pieknie za 30-40%ceny odbudowali Niemcy i.przyczynili sie do tzw.”cudu gospodarczego” Niemiec, to byly pomysly wielkiego kapitalu , ktory nawet placil za zagraniczne siedziby urzedow pracy np. w Turcji, we Wloszech, w Porugalii, Hiszpanii itd., gdzie prowadzono werbunek do pracy, badania lekarskie, dawano bilet do Niemiec, lecz nigdy nie bylo troski o asymilacje / integracje tej ludnosci, nie chciano by uczyli sie jezyka, by nie byli analfabetami it’d. nie chciano by tu obywatelami , doszlo po 60 latach do “parallelGesellychaften”, to jest wojna turecko-niemiecka , troche mniejsza z Wlochami, Portugalczykami( tych jest malo ) it’d. Takie mial pomysly wielki kapital niemiecki: FremdArbetet, ZwangsArbeiter, GastArbeiter obecnie robotnicy/pracownicy z uchodzcow, nowa era, ale to nie jest pomysl “lewacki” , tylko pomysl wielkiego kapitalu i koncernow miedzynarodowych !!!!!! Niech sie komentator @krzyk 58 nie daje zwodzic teoriami kk, ktory te ruchy kapitalu tylko chce zakamuflowac !!!!

        Odpowiedz
  • 30 października 2015 o 17:17
    Permalink

    Mało jest w polskich mediach artykułów , że Arabia Saudyjska, która stosuje karę śmierci, wyznawcy innych religii są prześladowani a kobiety nie mają de facto żadnych praw, stoi na czele Rady Praw Człowieka ONZ. Jeżeli do tego dodamy masowe migracje ludności o odmiennej kulturze to możemy wyciągnąć wnioski, to jednak każdy robi we własnym zakresie.

    Odpowiedz
  • 30 października 2015 o 22:08
    Permalink

    Czyzby ;;;;;;;
    Królu Sobieski ratuj
    Polske…
    Wiktor Orban obrońca
    naszej kultury…
    nasi bracia Czesi,Słowacy,Węgrzy,
    i wszyscy Slowianie
    Bulgarzy,Serbowie,Rosjanie,Horwaci i Slowency,
    Macedoncyczy i Grecy,,i nasi Byli NRDowcy z Drezdna,Lioska,Gorlitz,Cottbus,Bautzen,Schwerin,Berlina wschodniego,Baltow,Lotyszy,Estonczykow,Finow,Rumunii,Bawarczykow oni tez nie chca,Hiszpanie,bronmy Europy od Lizbony do Wladywostoku..

    Odpowiedz
  • 1 listopada 2015 o 00:09
    Permalink

    nie zgadzam się z utożsamianiem “wielokulturowości” w aspekcie “religijnym” “Niestety doświadczenia głównie z krajów Bliskiego Wschodu oraz z ostatnich lat z krajów zachodnich pozwalają na udokumentowanie twierdzeń, że pewne kultury nie powinny ze sobą bezpośrednio sąsiadować, ponieważ co najmniej jedna z nich jest nietolerancyjna i ekspansywna w swoich zachowaniach wobec drugiej.” a uzasadnienie jest proste:
    – cała Europa jest i była “wielokulturowa” OD ZAWSZE (i nie mam na myśli żydów, protestantów,hugenotów, kalwinów, etc. “kulturowość” zawsze traktowano utylitarnie przez “suwerenów” w obronie swoich granic lub zaborów innych np przez wysyłanie “misjonarzy”.
    – prawda jest brutalna: “uchodźcy” byli zawsze bo proszę zwrócić uwagę, że w pewnym sensie “najeźdcy” są tożsami z “uchodźcami”!! (trywialna lingwistyka powie, że jest wspólny rdzeń ‘-dźca’)
    – a dzisiejszy problem “uchodźców” to nie tylko problem Europy ale prawie wszystkich kontynentów (za wyjątkiem Antarktydy) i byłbym wdzięczny zwrócenie uwagi na fakt, że zjawisko “uchodźców” OPŁACA się niektórym (raz że czyści się teren z “niepokornych” czyli klasyczne “ethnic cleansing” a poza tym [dwa]nie ma to jak wywołać kłopoty/problemy u tych do których “uchodźcy” przybywają.
    Europejski kontekst to właśnie [2] – niech EU ma kłopot (choćby z faktu, że może “wydać” kasę “od ręki”. A kasa jest np. potrzebna Ukrainie, którą “wciągamy” do EU (znowu bo sie komuś opłaca).EU jest niestety debilną konstrukcją a fakt, że własnych granic nie potrafi obronić jest jednym z dowodów. A jak długo EU może “wydawać” kasę? No nie wiem.
    Tak żremy “globalizację”. Nikt nie ma pomysłu na “uchodźców” w Europie za wyjątkiem NGOsów (sam byłem na takim spotkaniu w Krytyce Politycznej i “gospodarze” aż przebierali nogami w oczekiwaniu na możliwą kasę).
    Europa – RPjakiśtamnumer też – MA POTĘŻNY PROBLEM a raczej nie widać, aby ktoś MĄDRY był w stanie zaproponować “CO ROBIĆ/ZROBIĆ” a MUSI SIĘ ZNALEŹĆ rozwiąnie bo jak historia mówi, to zarzewie konfliktu europejskiego już jest.

    Odpowiedz
    • 1 listopada 2015 o 01:19
      Permalink

      Przdstawiona analiza i problematyka przez komentatora@YUZEK istnieje i to w bardzo ostrej formie, to zaganienie polityczne, zdaje sie , ze wiele przeciwstawnych sil politycznych wykorzystuje uchodzcow do osiagniecia swoich celow, kazdy po swojemu …sama frekfencja, z jaka uchodzcy przybywaja jest wielkim problemem ..,cos to niedobrze wyglada …
      Ja pisalam pare razy o tym, sa profesorzy , ktorzy sie tym problemem od lat zajmuja, jak wszyscy mlodzi ( i wyksztalceni ) ludzie np.z Syrii, Iraku czy Afganistsnu wyemigruje do Niemiec czy Szwecji, to Syria, Irak bedzie wyludniny i.kto ma tam “demokracje” i.”dobrobyt” budowac ????Polscy lekarze sa Niemczech, w Polsce miesiacami czeka sie na wizyte lekarska, teraz zmiana dekorscji: wszyscy lekarze z Syrii sa w Berlinie …itd., it’d..,jeszcze wczesniej wszyscy lekarze z Iranu byli w Niemczech. ….przeciez te biedne panstwa ksztalca tych ludzi , a tych polyka “za darmo” kapital zachodni ….i tak idzie to juz setkami lat ….

      Odpowiedz
  • 10 listopada 2015 o 23:56
    Permalink

    Wielokulturowość jest czymś naturalnym w Europie i to proces który przebiegał raz szybciej raz wolniej ale w sposób swobodny – Natomiast MULTI-KULTI to inżynieria społeczna, idiotyczna doktryna służąca tworzeniu systemu raczej kolejnego totalitarnego, co widać po efektach – przykrywka dla gry politycznej – lepiej odstąpić od tego bo interesy Polski nigdy jeszcze nie były tak rozbieżne z Niemcami. Moim zdaniem to służy presji – rodzaj wojny hybrydowej

    Odpowiedz
  • 11 listopada 2015 o 08:05
    Permalink

    Dzień Dobry
    Braki w edukacji klasycznej nader często są przyczyną mylenia pojęć czy też uznawania za tożsame. Wielokulturowość to niestety nie jest to samo co mnogość religii czy narodowości.
    POzdrawiam

    Odpowiedz
  • 28 grudnia 2015 o 00:17
    Permalink

    Ok ok ok ale pamiętajcie że faszyzm był tylko we Włoszech. W powyższym tekście jest on używany w znaczeniu nazizm / hitleryzm.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.