„Nasze panie” – chyba właśnie kończy się patriarchat w Polsce

Chyba właśnie kończy się patriarchat w Polsce. Rewolucja wdrożona przez kobiety, to coś o wiele więcej, niż domaganie się prawa do przerywania ciąży w przypadkach zagrożenia życia matki i/lub płodu. Żenujące w treści wypowiedzi polityków, w których odnosili się do „naszych pań”, tylko rozsierdziły tłumy. Zrozumienie w naszym społeczeństwie, że kobieta to nie inkubator i coś więcej, niż kucharka, sprzątaczka, czy obiekt seksualny – będzie jeszcze długo trwało, jednak już jest nieodwracalne.

To, co obserwujemy, to jeden z najważniejszych procesów kształtujących i modernizujących nasze społeczeństwo, jaki w ogóle mógłby się wydarzyć. Uświadomienie sobie przez społeczeństwo, że kobiety nie są „przedmiotami” relacji i stosunków, ale takimi samymi podmiotami jak cała reszta populacji, to zadanie pokoleniowe. Ono u młodszych się dokonało, a to, co się dzieje na ulicach, to edukowanie z tego przekazu tych starszych.

Dobra zmiana rządziła do tej pory przez dzielenie i nastawianie przeciwko sobie ludzi, całość była podlewana konserwatywnym patriotyzmem, w którym rolą kobiety, była rola – matki, żony, czasami kochanki (ale to po cichu). Tymczasem, kobiety nie mają najmniejszej ochoty wpisać się w schemat w istocie XIX wieczny i jakkolwiek „dulszczyzna” jest nadal podstawą w naszym społeczeństwie, to podporządkowanie „naszych pań” już nie nastąpi.

Kobiety nie mają zamiaru przyjmować ról jakie wyznacza im patriarchalne społeczeństwo, rządzone przez starszych mężczyzn, którzy także noszą suknie, czy szaty. Podstawą wolności kobiet jest wolność seksualna, wraz z którą idzie swoboda ekonomiczna – nasze społeczeństwo zmusiło kobiety do pracy zarobkowej, bo mężczyźni zarabiali za mało, żeby utrzymać rodzinę. Kobiety zaczęły się edukować i zajmować stanowiska, dzisiaj mamy całe branże, które są totalnie sfeminizowane, jeżeli mowa w nich o gender, to powinno być w drugą stronę! Na pewno jednak model społeczeństwa, w którym kobieta żegna rano mężczyznę idącego do fabryki walić młotem, to już jest historia.

Nasze społeczeństwo zawsze opierało się na zniewoleniu. Zniewoleniu chłopów, zniewoleniu mieszczan, a wszystkich i tak trzymał pewien Kościół w swoim żelaznym uścisku. System społecznego wykluczenia zbudowany na nienawiści, zazdrości i wszystkich złych cechach natury ludzkiej, przez pokolenia zobowiązywał kobiety do posiadania czystych firanek w oknach, ale także i może przede wszystkim do posłuszeństwa poprzez niewychylanie się od normy.

Kobiety nie zamierzają się podporządkowywać poprzez rodzenie dzieci, w tym dzieci, które będą niepełnosprawne. Nie ma znaczenia, czy płód ma prawo do życia, czy nie ma i czy oceniamy aborcję jako zabójstwo, czy nie. Ciąża dla kobiety, a zwłaszcza dla młodej kobiety, bo przeważnie młode zachodzą w ciąże – to ryzyko. Prawo do aborcji ma pełnić psychologiczną rolę bezpiecznika, dzięki któremu kobieta nie będzie zmuszona do podporządkowania swojego życia konsekwencji ciąży, jeżeli tego nie chce – bo np. się rozmyśliła. Twierdzenie, że wolność kobiety kończy się wraz z poczęciem dziecka, być może jest moralnie słuszne, jednak pragmatycznie to bardzo niebezpieczne. Ponieważ jak kobieta nie będzie chciała urodzić, to nie urodzi, znane są setki różnych tragedii, które się kończą źle i dla dziecka i dla matki. Właśnie w tym kontekście trzeba na to patrzeć, tak jakby każdy z nas był kobietą, to chciałby mieć prawo do wyeliminowania ryzyka, jeżeli ciąża może nie być źródłem radości, tylko będzie źródłem tragedii.

Rzecznicy i rzeczniczki konserwatyzmu będą sobie pluć w zupę, ale już jest za późno – o jedno wydarzenie za daleko. Większość z nich, która korzystała z przywilejów jakie dała władza, dzisiaj zastanawia się – dlaczego zepsuto, tak dobrze działający mechanizm. Dla niektórych, ludzie na ulicach to diabły wcielone i jest w tych protestach ręka szatana itd. Realnie jednak, konserwatyzm właśnie wchodzi w kryzys, bo nie tylko nie ma odpowiedzi na bieżące problemy i bolączki rzeczywistości, ale najzwyczajniej jak każdy totalitaryzm – uwierzył we własną propagandę.

Wnioski są jednoznaczne – jeżeli tylko liderki protestu nie utopią go, w utopijnych żądaniach, to dokona on tego, co jest najważniejsze – zmiany w naszej powszechnej świadomości. Przede wszystkim w świadomości kobiet, które nie pozwolą na spętanie w kajdanach konserwatywnych zakazów i nakazów. Do tego, następuje powszechne odejście od pewnego Kościoła. Jednakże, jeżeli religijność społeczeństwa była tak słaba, że opierała się na cotygodniowym zwyczaju chodzenia do jego oficjalnych placówek, to chyba dobrze że ulegnie weryfikacji.

Na marginesie trzeba się zapytać, czy jako państwo – stracimy, czy zyskamy na tej mimo wszystko rewolucji? Konserwatyści prawicowi spod znaku dobrej zmiany, przejęli „Polskę w ruinie”, jednak wszystko co byli w stanie zrobić, to obłożyć ją dyktą sklejoną plastrem. Dobra zmiana nie idzie w kierunku modernizacji. Nie poradziła sobie z przygotowaniem państwa do pandemii, czas podziękować tym ludziom – ich miejsce jest już tylko w historii i na marginesie życia publicznego. Tego właśnie dokonują kobiety.

45 thoughts on “„Nasze panie” – chyba właśnie kończy się patriarchat w Polsce

  • 2 listopada 2020 o 06:08
    Permalink

    Oczywiście, że można cały wysiłek jeszcze utopić, pierwsze próby już są. To jest podpinanie pod protesty “lewicy”. Ona już zaczyna wchodzić za ster. Uzurpuje sobie prawo do dzielenia tortu. Bardzo mi się to nie podoba, pewnie nie tylko mnie, zwłaszcza, że są to środowiska z kiepskim wynikiem wyborczym.

    A mężczyźni?

    A, no trudno. Jak się chodziło w za ciasnych portkach, a od “dziubka” do selfie policzki bolą, to tylko na początku, potem mięśnie się wykształcą, to i pachwina boli, i usta przekrwione a na zdjęciach dowód tej głupoty. Ja tylko przypomnę modowe szaleństwo stylu zapuszczania brody na tzw. drwala. Miastowi pie…dolca dostali na tym punkcie, a żaden z nich nie wie jak posługiwać się siekierą. Gubili się, bo nie wiedzieli, jak pogodzić siekierę z torebką przepasaną w poprzek pleców marki Lui Viton wewnątrz której dumnie przechowują krem do powiek na dzień.

    Ktoś tym facetom wmówił ten styl, to zachowanie, urządził go, poklepał po plecach i wypromował.

    Ciekawe tylko… kto.

    pozdrawiam.

    Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 09:43
      Permalink

      @Grzegorzu …

      Co do mężczyzn. Niestety wychowywani tylko przez kobiety niewieścieją, takie są psychologiczne determinanty społecznego oddziaływania. Chłopiec od pewnego wieku musi mieć męskie twarde wzorce wychowawcze, a skąd ma je mieć, jeżeli madka (tu nie ma błędu) złapała na ciążę i jest zainteresowana tylko życiem z alimentów, no ale to margines. Największym problemem jest rozbicie rodzin ze względu na emigrację zarobkową, niby rodziny są, małżeństwa na papierze istnieją, a jakby ich nie było jednocześnie, bo mąż za granicą pracuje i przyjeżdża w odwiedziny do rodziny raz na kwartał. Żona pracuje w Polsce, a dziećmi nie ma kto się zająć na poważnie, więc dzieci uciekają w wirtualny świat, nie rozumiejąc zachowań i norm społecznych. Problemów będzie z tego w przyszłości cała masa, zresztą już jest. Do tego masa rozwodów, których aż tyle nie było w PRL.

      A co jest przyczyną rozbicia związków małżeńskich? Ano system kapitalistyczny wprowadzony przez styropian z błogosławieństwem Kościoła. Kościół popierając kapitalizm społecznie strzelił sobie w stopę i zniszczył właśnie podstawy swojej egzystencji, które w PRL miał doskonałe. To co obserwujemy obecnie to są skutki ich działań. Podobne były też w historii na skutek wojen, ale ze względu na powszechną ciemnotę ludu nie uświadamiane i rugowane ze świadomości, tylko co światlejsza szlachta dostrzegała podłą rolę Kościoła w tym diabelskim dziele niszczenia społeczeństw w imię religijnych lub feudalnych interesów.

      Julian Ochorowicz (psycholog, pedagog, wynalazca); „Jeżeli chcesz w dziecku rozbudzić poczucie honoru, postępuj z nim tak, jak z człowiekiem honorowym”. Źródło: Studium pt. Ambicja, Czasopismo „Szkoła” 1880 rok, nr 19, s. 149.
      Pozdrawiam

      Odpowiedz
      • 6 listopada 2020 o 03:08
        Permalink

        Sposób jest prosty. ppppp ale się nie rozmnażać. Są środki.

        Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 06:29
    Permalink

    Głupcy sami przyśpieszyli procesy, przed którymi się bronili rękami i nogami.

    Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 08:08
      Permalink

      Widziałem to skandal. Ale swoją drogą jak na lewaczkę to pani się bujafajną becią w benzie,…

      Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 07:24
    Permalink

    Ad Don Wasyl
    Szukaj, czytaj, myśl.
    Czytaj, myśl.
    Myśl – ze zrozumieniem.

    Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 08:14
    Permalink

    “to coś o wiele więcej…”
    Niestety nie. To jest dokładnie tyle samo co niepełnosprawni w sejmie jakiś czas temu a chodziło o pewną i dużą na konto co miesiąc co dziś już wiemy stuprocentowo. Całą reszta i kryterium uliczne to zagospodarowanie nudy i hormonów bo… szkoły zamknięte, siłki zamknięte, puby zamknięte, kultura w sieci na poziomie “żenła”, dochody tez ma już rzadko kto a psyche poleciało przytłaczającej większości dwunożnych. Do tego na top poziomie szef formalny struktury zwanej państwo naparza się z szefem faktycznym i wice wersja stąd tęczyści jak stronnicy formalnego naparzają się z narodnymi jako stronnikami faktycznego w kryterium.
    Zamiast publicystyki na podstawie medialnego zgiełku trzeba było poszwędać się z tymi tzw protestującymi przez te kilka dnia… Z tej mąki chelba nie będzie i autor nie spuści z kasandrycznego tonu. Legaliści na górze oraz fanatycy produktów biurowych pewnej znanej łałmerykańskiej firmy komputerowej szukają jak tych drugi legalnie z siodła wysłać w odległą podróż bez powrotu. Formalni by chabadzki to kraj był, faktyczni by błąd z łekonomami naprawić i wrócić na tory naroda.

    Odpowiedz
    • 3 listopada 2020 o 22:05
      Permalink

      Do ech… Trochę Pan ma racji, ale tylko trochę, gdyż: np. powstanie listopadowe – zostało poparte przez lud warszawski, głównie elementy przestępcze i biedotę wkurzoną monopolem spirytusowym, Pan G. Braun opowiedział o tym bardzo ciekawie, o tym ludowym szturmie w noc listopadową w Warszawie na zakłady spirytusowe niejakiego Newachowicza., co nie znaczy, że wolno głosować na tego pana z KOnfeder..
      Tak więc sytuacja jest jak na beczce prochu. W kraju kobiet jest więcej, bo to one wychowują dzieci a ich do szczytu pandemii jeszcze bezpieczne za granicą chłopy, mogą nagle niedobrowolnie wrócić. A tu ni ma roboty, bo solidaruchy zniszczyły przemysł.

      Odpowiedz
      • 4 listopada 2020 o 08:41
        Permalink

        …Pan G. Braun opowiedział o tym bardzo ciekawie, …
        Nie znam nikogo z szacownego grona historyków i histeryków kto z taką pieczołowitością o detale
        nazwiska i pochodzenie etniczne, ujął i rozbudował narracje wszystkich powstań. Majstersztyk! 🙂

        Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 08:40
    Permalink

    Uchowaj nas Boże przed dominacją nie tylko w sferze polityki “naszych pań,a raczej – “towarzyszek” agresja i wulgaryzmy na ulicach byłyby na porządku dziennym. Takie, i podobne (których z uwagi na to że jestem mężczyzną nie przytoczę w pełnej krasie) słowa jak: wyp*lać, czy ty chu*ju to “chleb powszedni” w ustach oświeconych, postępowych, eurolewicowych “kobiet”.

    Pytam się co zrobił PiS czy KK by w Polsce w końcu było normalnie? Model KONSERWATYWNY.
    NIC!
    Od jednych i drugich czuć swąd eurolewicowego, postępowego szatana – więc na pohybel ‘im………
    WSZYSTKIM”!
    🙂
    Bardzo szybko i niebezpiecznie zbliżamy się do (chorych,lewackich) amerykańskich i unijnych standardów, a oddalamy od Wschodu, od normalności, gdzie modelowym wzorcem jest Rosja ‘pacz”: m.in. poprawki do K. – WWP.

    Игорь Панарин: Мировая политика #1100. Польша: на пути хаоса

    https://www.youtube.com/watch?v=ORGzDaUpTsw

    Odpowiedz
    • 6 listopada 2020 o 03:19
      Permalink

      mmmm Ci w dddd gggggggggg pgggggg niezdiagnozowany.

      Odpowiedz
      • 6 listopada 2020 o 12:55
        Permalink

        Pooglądaj i posłuchaj mędrku ateistyczno-neokomunistyczny co mają do powiedzenia np. Rosjanie,
        w tym przypadku – Ruscy, TAM też nie brakuje podobnych “postępowców” ale TAM -“ten numer”
        nie przejdzie Rosja stoi na antypodach zbolszewizowanego , z’lewaczałego Zachodu (i USA).

        БесогонTV «Клубок друзей» https://www.youtube.com/watch?v=3CtQm314bRQ&t=638s

        Zacytuję tobie ruską posłowicę, a brzmi tak “без Бога ни до порога” MY Polacy -Sławianie,
        też mówimy dokładnie TO samo “bez Boga ni do proga”… a TY – znał?!
        Na pewno siedzisz duchowo i mentalnie w ‘komunizującym frankfurcie”, czy podobnej zachodniej
        NeoBolszewii tzn. jesteś a jakoby ciebie nie było – gdyż jesteś po drugiej stronie lustra tam gdzie
        dominują силы тьмы… takij wopros, На какой вы стороне? ☺️ Zapada?

        Odpowiedz
        • 6 listopada 2020 o 17:24
          Permalink

          @krzyk58

          Posłuchaj katopolaku i sługo okupacyjnego boga, może zechcesz wznieść się na wyżyny intelektu i zrozumieć, że komunizm to boska idea.
          Czy nie sądzisz, że nasz rodak Ludwik Królikowski pisząc w 1850 roku poniższe słowa swojego manifestu komunizmu chrześcijańskiego miał rację?:

          “Czy wiecie, dlaczego mienią się oni Komunistami, zamiast nazwać się tylko Republikanami, Chrześcijanami, Przyjaciółmi, Braćmi lub po prostu Ludźmi? – Dlatego mianowicie, że uznają, iż bez braterskiej Wspólnoty, bez tej głębokiej i trwałej Solidarności, do której zobowiązują Człowieka wszystkie prawa Natury, nie będziemy mogli nigdy cieszyć się tymi właściwościami, którymi obdarzył nas Bóg; Rodzina nasza zawsze będzie rozdarta, okaleczona i poniżona; Moralność nasza zawsze będzie kłamliwa, niepełna i bezsilna; Społeczeństwo nasze zawsze będzie niedoskonałe, rozdzierane niezgodą, nienawiścią i wojną pod wszelkimi postaciami; Religia zaś nasza, niezdolna do tworzenia cudów przez Prawdę, Sprawiedliwość i Miłość braterską, zmuszona będzie odwoływać się do kłamstwa, szalbierstwa, zepsucia i przymusu wszelkiego rodzaju.

          Czy sądzicie, że Komuniści błądzą, opierając się na takich uczuciach i wyznając takie przekonania? – Zanim potępicie ich lub osądzicie, wytoczcie wpierw proces Jezusowi Chrystusowi, wszystkim jego Apostołom, wszystkim Ojcom Kościoła, a także najsławniejszym Filozofom dawnym i współczesnym; udowodnijcie ich błędy i nieprawości; udowodnijcie, że wszystko, czego nauczacie i czym żyjecie, bardziej jest wzniosłe od Moralności ewangelicznej, którą żył Jezus Chrystus i jego Uczniowie; inaczej Komuniści zawsze będą mieli prawo uważać was za bezwstydnych faryzeuszy i bezczelnych szalbierzy, godnych tylko pogardy ze strony wszystkich ludzi dobrej woli!”
          Ludwik Królikowski
          ________________________
          Powyższy artykuł Ludwika Królikowskiego pierwotnie ukazał się w piśmie „Le Populaire” 27.12.1850 r.
          http://lewicowo.pl/jestem-komunista/

          Kolejny nasz rodak Abramowski ponad 50 lat później:
          „Komuna (…) stara się wszystkimi sposobami rozwijać w ludziach zdolność do przyjaźni bezinteresownej, potrzebę wspólnych przyjemności, pojmowanie życia, jako poszukiwania zbiorowego szczęścia”. Źródło: Program wykładów nowej etyki w: Edward Abramowski, Pisma, tom I, Warszawa 1924.

          Postęp cywilizacyjny zobowiązuje, więc polecam naturalny obecnie już system wartości wg Dalajlamy:
          „Oto moja prosta religia. Nie potrzebuje świątyń ani skomplikowanej filozofii. Nasz mózg i nasze serce są świątynią, a dobroć – filozofią”. Tenzin Gjaco, XIV Dalajlama.

          Na pohybel zdrajcom słowiańszczyzny i sługom okupantów religijnych.

          Odpowiedz
    • 6 listopada 2020 o 19:26
      Permalink

      @krzyk58
      Nie wiem dlaczego tak nie lubisz kobiet, może za młodu ministrantem byłeś?

      Odpowiedz
      • 7 listopada 2020 o 08:36
        Permalink

        “Tosz”, pisałem niejednokrotnie że LUBIĘ, (Bóg i… Miecław 🙂 mi świadkiem, w jakimś sensie) dodam że jesienią minęła 38 rocznica zawarcia związku.. itd.
        Dopełnię wynurzenia, bardzo lubię i szanuję KOBIETY…i zarazem żywię pogardę dla lewicowych,
        neokomunistycznych, wyemancypowanych, jewropejskich kUBiet – prowodyrek, tak’że w rysie historycznym.
        Jednak posiadam w sobie współczucie i litość dla młodych, ogłupionych przez jaczejki kosmopolityczno – neokomunistyczne….
        Chwati’t?

        Ps. STALIN, wiedział co robi kiedy przywracał ład i porządek także w sferze moralnej
        po bezhołowiu kosmopolityczno-leninowskim…. sprzątał pozostałości (DOSŁOWNIE!) syfu komunistycznego.
        ☺️

        @Miecław. Władza każda przemija, upada – nawet Imperia. A wiara (kościół) trwa niewzruszenie…
        co wcale nie znaczy że “wszystko w KK jest OK! Co to, to nie, jak wiesz ryba psuje się od głowy,
        stad mój baaardzo krytyczny stosunek do ‘jednostki nadrzędnej i osoby ‘pana papierza”, czy
        hierarchów (obcy) z nadania jeszcze naszych wrogów w Warszawiwie w latach 44-56 (kierowanie narybku do seminariów duchownych przez polskojęzyczne służby bezpieczeństwa).

        Odpowiedz
      • 7 listopada 2020 o 09:01
        Permalink

        @Niechodzący ….
        Dobre pytanie. 🙂 Ja dodam kolejne, może żadna kobieta nie chciała mu życia uratować i go wyr*chać?
        Mówiąc po starosłowiańsku, po prostu gość nie jebał i teraz ma schizy, jak większość kleru i jeden konus znany wszystkim w Polsce.:-)
        Tu od razu wyjaśniam, że starożytne kroniki, o ile się nie mylę to źródła arabskie do dziejów słowiańszczyzny podają, że Słowianie na określenie stosunku seksualnego używali słowa “jebanie”. Ono teraz ma konotację zwulgaryzowaną, ale jego znaczenie pozostało prawie to samo.
        Zachodzę w głowę jak łatwo nasze kobiety użyły tego słowa w zwulgaryzowanej formie w stosunku do PiS-u? Siła genetycznej tożsamości, jest jak widać ogromna.:-)

        Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 09:27
    Permalink

    A tak było pięknie, tradycyjnie, a tu kobiety się zbiesiły i zbuntowały. Gdzie popełniono błąd? 🙂
    “2 Pochwalam was, bracia, za to, że we wszystkim pomni na mnie jesteście i że tak, jak wam przekazałem, zachowujecie tradycje. 3 Chciałbym, żebyście wiedzieli, iż głową każdego mężczyzny jest Chrystus, mężczyzna zaś jest głową kobiety, a głową Chrystusa – Bóg.”
    http://www.biblijni.pl/1Kor,11,2-16

    No nie słuchają przykazań boskich te samice, kara Boska ich nie ominie, Biskupi już straszą grzechem, ale tylko tyle mogą, takie czasy. Inaczej już stosy by zapłonęły.

    Co na to biedni narodowcy, co oni teraz poczną, a Konfederaci, jak tu żyć? 🙂 Co pocznie JKM, jak mu się nie daj boże kobiety zbuntują? 🙂 Stary już, kto mu szklankę wody poda na koniec? 🙂
    https://demotywatory.pl/5032811/Ten-kto-podpowiedzial-prezesowi-zeby-wyslac-kiboli-i
    https://demotywatory.pl/5032705/Credo-zyciowe-tzw-narodowcow

    A teraz na poważnie. Jedność kobiet zaskoczyła najtęższe umysły na prawicy. Tego się nie spodziewali.
    https://demotywatory.pl/5032677/Ludzie-musza-zrozumiec-ze-ich-sila-tkwi-w-jednosci

    Dostrzegam jednak, jak i @Grzegorz … podpinanie się pod protesty polityków lewicy, wiem że to nie jest do końca dobre w tym spontanicznym buncie, ale taka jest chyba konieczność aby jacyś posłowie stanęli murem za kobietami i poprowadzili proces zmian. Najgorsze jest jednak to, że pod ten ruch podpinają się ludzie ze styropianu, a to nic dobrego nie wróży. Być może będzie to próba “rozbrojenia” tego ruchu kobiet i skierowania na fałszywe tory. Kapitał i burżuazja nie lubią także wolności kobiet, no chyba że w agencjach towarzyskich, kiedy mogą się poddać praktykom sado-maso.

    Jedno jest pewne, może ten ruch to faktycznie początek końca patriarchatu i władzy Kościoła, ale to jeszcze nie to pokolenie, które by mogło przejąć stery państwa i zrobić przyjazny egalitarny ustrój. Kobiety są zjednoczone tylko poprzez zamach na wolność prokreacji. Inne cele społeczne mogą je podzielić i ruch społeczny się rozpłynie we wzajemnej zazdrości i nienawiści. Tak działa siła kapitału, żerując na ludzkim nieszczęściu oraz zachodnia kultura głupoty wdrukowana już młodym kobietom prawie od kołyski. Zbyt dużo jest tzw. wyzwolonych od myślenia nie wiedzących jaka jest rola prawdziwej partnerki, żony i matki niezależnie od ustroju społecznego i narzuconej religii.
    Kobiety są i będą bowiem nadal niewolnicami w służbie kapitału, jeżeli taki ustrój będzie nadal utrzymywany, podobnie jak służą obecnie te starsze pokolenia dominującej religii śląc przekazy z pieniędzmi na utrzymanie pewnego ojca dyrektora z jego fanaberiami.

    Póki co należy popierać kobiety w walce o słuszne prawa.
    https://bi.im-g.pl/im/c2/3b/19/z26457538IH,Krzyzkawica.jpg

    Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 16:17
      Permalink

      “A tak było pięknie, tradycyjnie, a tu kobiety się zbiesiły i zbuntowały.”
      Coś przeoczyłem? “Któraś” kontestowała bez namordnika? NIE! One karne “som’! 🙂
      Więc to goowno nie bunt, mieści się w ramkach permanentnej rewolucji
      sterowanej przez światową, kosmopolityczną Bolszewię, wykonawcami których, na Polskę jest
      eurosocjalistyczny PiS. Nihil novi… odnoga amerykańskiego komunizmu…
      Bunt przeciwko bezprawiu/terrorowi paramedycznemu – TO ROZUMIEM.
      TO naprawdę ich boli …
      A, kUBiety Jak przystało na anty, “nie-demokratę”, złałbym TO i wypałował – przedłużeniem Konstytucji… 🙂

      Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 09:43
    Permalink

    Słuszna obserwacja, która opisuje naszą rzeczywistość – która istotnie przyśpieszyła. Pytanie, kto to kontroluje? Widziałem postulaty dotyczące przyjęcia uchodźców, to też wchodzi w zakres roszczeń strajkujących kobiet?

    Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 16:21
      Permalink

      “Widziałem postulaty dotyczące przyjęcia uchodźców, to też wchodzi w zakres roszczeń strajkujących kobiet?”
      Nie wykluczam takiej opcji “te kUBiety” zdolne są do wszystkiego, a już zwłaszcza do tego co jest amoralne, antyludzkie, zachowawcze, nie po drodze im z odwiecznymi wartościami… wiadomo lewica.

      Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 11:43
    Permalink

    Myślę, że artykuł jest trafiony w sedno. Oto coś się skończyło, zwłąszcza mówienie przez sukienkowych katabasów jak mamy żyć, jak mamy rodzić, mowy nie ma na to żeby mi jakiś klecha mówił że mam urodzić trupa! Niech się pie….ą! Tak samo jaki jest sens rodzic dziecko, o którym wiadomo że będzie przez cały czas niepełnosprawne? NIezdolne do samodzielności? Mam nieść krzyż? Dziękuję, ponieście go sobie sami – jest wystarczająco trudno żyć współcześnie. Nie ma mowy. Ządamy prawa do aborcji na życzenie

    Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 16:44
      Permalink

      Dużo TU Zachodniej Nowej Lewicy – NeoBolszewii… 🙁
      Na szczęście jak takie stare serbskie powiedzenie… На небе Бог, а на земле Россия, tym razem dokładam oprawę muzyczną.
      https://www.youtube.com/watch?v=tWoj67sukSI

      “Ządamy prawa do aborcji na życzenie” Żądaj se!! Bądź sobą do qv*y nedzy, pójdź na całość, wszak będziesz
      w niedalekiej przyszłości (jeśli dożyjesz) wadzącym, niepotrzebnym, niedołężnym starcem/ staruszką , ‘zażycz sobie eutanazji
      na życzenie” – poczemu niet? Job…
      Żądaj …kołaczcie , a będzie wam dane….
      Imbecyle postępowcy, oświeceniowcy, lewicowcy sami się zdepopulują, i tak trzymać (baba z wozu koniom lżej…!!) 🙂

      Odpowiedz
      • 3 listopada 2020 o 09:47
        Permalink

        Ja bym lewicy nie obrażał. Na obecną chwilę wystarczy że zwykłe zwyrodnialczynie i zwyrodnialcy sami siebie nazywają lewicą. Prawdziwa lewica już dawno nie istnieje tak jak prawdziwi żydzi czy prawdziwa demokracja. A do do głowy tzw protestów (a raczej ruchaczego kumbaja przy zniczach) będących emanacją walki stronnictw na najwyższych stołkach krainy, to ta głowa zrobiła sprytny ruch do przodu bo jak wieść gminna niesie na dniach miały być obrączki na nadgarstki za całkiem konkretne przestępstwa gospodarcze, w tym podobno takie co wbijają w tzw bandycką (czy jak tam zwał) reprywatyzację.
        Prawdziwe kryterium uliczne się zacznie jak większość zajarzy fakt że są z wielu stron dymani w różne dziury i nie ma żadnej uczciwej strony. Uczciwe strony to leżą na Powązkach

        Odpowiedz
        • 3 listopada 2020 o 13:59
          Permalink

          “Uczciwe strony to leżą na Powązkach”
          Ejże?
          Czy aby na pewno?
          Nie ma takiej opcji… nooo, może za nielicznymi, ale to NAPRAWDĘ nielicznymi wyjątkami…

          Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 22:49
      Permalink

      @Leticia P.

      Popieram

      @krzyk58
      Odczep się od myślącej kobiety.
      Zacznij wreszcie sam myśleć, bo będziesz miał jesień średniowiecza. 🙂
      https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/tVek9kpTURBXy82MTkxYTg3N2RkODkxNDcwYWY3NDgzMzYxYzVkNDgwMi5qcGeWlQLNAxQAwsOVAgDNAvjCw5QGzP_M_8z_lAbM_8z_zP-UBsz_zP_M_5QGzP_M_8z_gaEwAQ
      https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/GHRk9kpTURBXy85NGEzMDY2NGY5NTk3YTcxNGU5MmU0YzEyYmYyOGJlYS5qcGeWlQLNAxQAwsOVAgDNAvjCw5QGzP_M_8z_lAbM_8z_zP-UBsz_zP_M_5QGzP_M_8z_gaEwAQ

      A co do eutanazji także popieram i wybieram w sytuacji, gdyby nie było szans na względnie normalne życie. Nie chciałbym kończyć w cierpieniach i obciążać tym rodzinę. Prawdziwy Słowianin ongiś przed nastaniem cierpiętnictwa chrześcijańskiego oddalał się od domu w bór i tam kończył honorowo, jeżeli nie ginął w walce, a śmierć nie chciała przyjść nagle.

      Jeżeli jesteś spełnionym mężczyzną, dałeś życie przekazując swoją informację genetyczną następnym pokoleniom, to już jesteś nieśmiertelny, bo “żyjesz” w swoich następcach. Chyba nawet nie wiesz i pewnie nie masz pojęcia jako zakonnik siedzący w celi, jak pięknie jest obserwować własne wnuczki i odkrywać w nich swoje własne cechy i predyspozycje, zachowania. Oczywiście dbam o zdrowie i chcę służyć jak najdłużej swoim dzieciom i wnuczkom, ale nie będę rozpaczał przed odejściem, jeżeli ta chwila nastąpi. Więc wolałbym mieć możliwość wyboru, aby honorowo odejść niż narażać się na cierpienie.

      Obudź w sobie wreszcie słowiańską duszę, a nie mazgaisz się po katolicku. No nie przystoi facetowi z jajami, o ile je masz jeszcze? 🙂 Promujesz tu ruski mir, a sam nie bardzo go rozumiesz, oni wiedzą co to jest honorowe odejście, no z wyjątkiem prawilnych mazgai.

      Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 18:49
    Permalink

    Dobrze, zaskakująco dobrze napisane. Nieźle czujecie ste sprawy, no ale macie anlityków najwyższej klasy.

    Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 19:31
      Permalink

      Zgadzam się tekst w sendo pokazuje nieco więcej, niż widać na pierwszym planie.

      Odpowiedz
  • 2 listopada 2020 o 20:52
    Permalink

    Ku pamięci ewangelistom i krzyżowcom – Darek Budziszewski znów u Lacha

    Komentarz, jakże celny pro politpoprawniackiego totalitaryzmu w spacyfikowanej już
    na amen – Szwecji. ” Rozne portale wolnosciowe podaja za przyklad Szwecje – ze w Szwecji jest “normalnie”.Otoz w Szwecji jest juz NWO od dawna.Ludzie sa robotami ,wszyscy zaprogramowani ,pary same bialo-czarne.Wczoraj bylam na miescie Sztokholm ,wybralam sobie buty ,poszlam zaplacic i okazalo sie ,ze tylko karta kredytowa ,wiec zrezygnowalam .Potem to samo w innych sklepach .W Szwecji nie straszyli ,nie ostrzegali ,zwyczajnie wszystko wprowadzili i ludzie kochaja ten system ,ktory ustawia im zakochanie sie w arabach i innych czarnych ,kochaja ,ze jest absolutna kontrola bo ” co ty chcesz zrobic zlego i nielegalnego ,ze nie chcesz takiej kontroli “.W Szwecji od dziesiecioleci juz nie ma kontaktow miedzy ludzmi ,kazdy unika kazdego ,wiec nie potrzeba teraz ograniczac spotkan.”

    https://www.youtube.com/watch?v=TJCNY8lflLY&t=2190s

    Kierunek Wschód 26 “FILOZFIA. Wschód – zachód” 1.11.2020, M. Poręba, Marcin Osadowski. NPTVPL

    https://www.youtube.com/watch?v=ffkOCrvv5kc&t=32s

    Odpowiedz
    • 2 listopada 2020 o 21:39
      Permalink

      Panie @Krzyk

      Szurów nie słucham, ale w ostatnim linku już po 1 minucie zauważyłem coś:

      Ten niski pyta tego grzybiarza:

      …ale czy można

      i pada odpowiedź:

      MOŻNA! MOŻNA!

      To jest działanie pod wpływem nakręcenia, emocji. Przerywa mu ten mały i próbuje zadać pytanie a jak w końcu mu się udaje, to grzybiarz odpowiada na pytania pocierając nos i ucho. Moim zdaniem tu już jest sprawa dla psychoanalityków(?) czy tam….psychologów. Ja mam 45 lat, Pan ma od 10 lat 58. I zadaję sobie pytanie…, czy ma Pan deficyt logiki w tym wieku? Jak można tego nie zauważyć, że fachowym tematem zajmują się durnie?

      Odpowiedz
  • 3 listopada 2020 o 22:04
    Permalink

    Doskonałe ujęcie tematu przez Autora . Zasadniczą konstatacją jest stwierdzenie , że dla tych kobiet nie ma znaczenia aksjologia ( czy aborcja jest zabójstwem , czy nie ) . Bo aksjologia jest raczej na prawicy . One , po prostu chcą mieć ten bezpiecznik … . Wygodny i bezpieczny , nawet jak niemoralny .

    Jak zakupy w markecie – bierzesz to co się podoba . Albo działanie w sieci – wchodzisz kiedy chcesz , bierzesz co chcesz , wychodzisz kiedy chcesz .
    To pokolenie tak ma !!!

    Rodzi się tylko pytanie – DO KIEDY ten bezpiecznik ( ewent. porozumienie)

    Co będzie potem ? Np. ludzie żyją coraz dłużej nie wiadomo po co !
    Wszyscy powinni być jak czołówka Top Models . Młodzi i piękni . Można głosować przez fb albo twit. A partnera wybrać z tindera …
    Przerażające !

    I tu widzimy jak dalece może zaszkodzić demokracja – ponoć Kaczyński pozwolił wyjąć na wierzch sprawę aborcji eugenicznej w TK , aby ugłaskać prawacki ortodoks po buncie ws. piątki dla zwierząt ( słusznej skądinąd dla całego cywilizowanego świata ) .

    A było tak spokojnie , prawda ? Mały ruch skrzydeł motyla i się posypało !

    Wcześniej też przegięli z pigułką “dzień po” tylko na receptę , ale rozeszło się po kościach . Człowiek nie zna dnia , ani godziny .

    Odpowiedz
  • 7 listopada 2020 o 11:17
    Permalink

    Miecławie , porzuć te BREDNIE , które głosisz . Lewicowe sprzed 100 lat . Wtedy piękne ! Dziś CIPY głoszą ARMAGEDON !
    Jesteś tak jak ja DZIADERSEM ! Zobacz co to . To nowe słowo ! To kobiece BAGNO oszalało ! A PIERDY o słowiańszczyźnie wrzuć do KIBLA ! KAŻDA władza wyrodnieje !

    Odpowiedz
    • 7 listopada 2020 o 15:01
      Permalink

      @fly.

      Tosz, 🙂 namawiam Miecława…no, ale tym postem postawiłeś się w kręgu (wedle nich) “jądra ciemności” ciemnogrodzkiej, być może “Miecław” zauważy (jako ma we zwyczaju) że masz coś
      nie hallo – na głowie… https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82tun
      Pożywiom, uwidim…

      Polecam uważnej uwadze:

      Globalna oligarchia programowo niszczy naszą cywilizację (Józef Białek, dr Jan Przybył)

      https://www.youtube.com/watch?v=1hDjIT33ZzA&t=4s

      TO, co obserwujemy na ulicach polskich, białoruskich czy amerykańskich miast to efekt ścisłej
      współpracy ponadnarodowej oligarchii i lewicy, komunistów i złodziei… i nie chce być inaczej!
      Niestety!
      🙁

      Ps. Wysłuchał co ma do powiedzenia linkowany N. Michałkow , jest wspólny mianownik z tym
      co ma do przekazania p. Białek

      Odpowiedz
    • 7 listopada 2020 o 19:06
      Permalink

      @fly

      Ależ zdaję sobie doskonale sprawę, że jestem dziadersem, do tego dinozaurem. 🙂 Już nawet słyszałem od młodych pind, że z epoki kamienia łupanego. 🙂
      Niestety takie czasy. Walka ich jest słuszna z ciemnogrodem, a że one takie trochę nie wychowane to wina kleru i zachodniej kultury głupoty. Bo kler swoimi dogmatami blokuje im rozum i robi powolne niewolnice (mohery) a nie prawdziwe kobiety i to samo czyni z nimi zachodnia kultura głupoty, gdyż obezwładnia intelekt ucząc egoizmu i hedonizmu, a nie pracowitości i przyzwoitości. Jak widzę młode madki (tu nie ma błędu), które zamiast dbać o swoje małe dzieci, to najpierw ogarniają fejsa lub gry, to od razu wstępuje we mnie piorun, że bym takiej tylko …….wiadomo co.
      Niestety to są efekty 30 lat transformacji z kultury ludowej normalności w kulturę zachodniej głupoty i religijnej nikczemności. Kler ze styropianem brał w tym udział więc teraz będą ponosić konsekwencje.

      Ale jak spojrzysz z innej perspektywy na te protesty to powinieneś dojść do wniosku, że tylko takie wulgarne kobiety mają szansę pokonać religijne źródła zła. Wiesz, że na każdą chorobę jest lekarstwo i zgodnie z zasadą homeopatii truciznę religijną można zwalczyć tylko pewna dawką innej trucizny kulturowej. Komuniści kiedyś byli za dobrzy, zbyt kulturalni, więc sobie nie poradzili. Przeczytaj sobie książkę IPN-u o współpracy kard. Gulbinowicza z SB, pt. “Dialog należy kontynuować …”, a dowiesz się jacy SB-cy byli naiwni w kontaktach z klerem, a teraz cierpią pozbawieni emerytur. Zamiast szantażować kler powinni byli robić oświecenie w Polsce, żeby wyciągać owieczki z Kościoła i uczyć świeckiej rzeczywistości. A Kościół byłby już dawno pozamiatany w PRL, gdyby ich wszystkie grzeszki na bieżąco były opinii publicznej ujawniane i napiętnowane. A ci głupcy z SB na tzw. materiałach obciążających pozyskiwali ich na kontakty operacyjne, jak wynika z tej książki i wielu innych, biorąc udział de facto w ukrywaniu przestępstw kleru i chroniąc zło, mało tego utrwalając dominację okupanta religijnego w Polsce Ludowej i determinując kolejne patologie w Kościele. Co zyskali? Nic. Kompletnie przegrali Polskę Ludową. Do takich wniosków dochodzę po przeczytaniu materiałów IPN-u o ich metodach pracy.

      A co do Słowiańskiej kultury ona tkwi w nas, tylko jest zatruwana przez okupacyjną religię i zachodnią kulturę głupoty, politykę itd.
      To co się dzieje obecnie, czyli upadek Kościoła i okupacyjnej religii może być przejściem do odzyskania słowiańskiej tożsamości i kultury właśnie.
      https://opolczykpl.wordpress.com/2014/02/28/wychowanie-slowianskie/
      Dwuczęściowy film o wychowaniu dzieci w słowiańskiej rodzinie:
      https://www.youtube.com/watch?v=53GaB-h5oUo
      https://www.youtube.com/watch?v=Uhuj_f7HhsY

      Ktoś musi powiedzieć tym aspołecznym śmieciom wypie*dalaj i nie zrobią tego ludzie kulturalni, ani inteligencja bez inteligencji.

      Świadectwa naszej słowiańskiej wysokiej kultury znajdziesz w starożytnych kronikach:
      „Posiadają oni wiele cnót przyrodzonych. Są bowiem nadmiernie gościnni, a rodzicom swoim nadzwyczajna cześć wyrządzają. Nie ma też ani jednego ubogiego ani żebraka między nimi. Skoro bowiem którego choroba osłabi, lub starość sił pozbawi, oddają go pod opiekę spadkobiercy, a ten z największą ludzkością o niego ma staranie (…) nie masz w świecie gościnniejszego narodu od Słowian.”
      Helmold

      „Co do obyczajów i gościnności nie znalazłbyś narodu, który by zacniejszym był
      i dobrotliwszym.” – Adam z Bremy

      Lew Mądry oprócz innych cnót słowiańskich wymienia: wierność i wstydliwość niewiast słowiańskich w której celują, oraz niezwykle, ludzki stosunek do jeńców, którym po odsłużonym okresie Słowianie pozwalają zostać wśród siebie jako równym lub wracać do swoich jeśli taka ich wola.

      Prokop pisze „Prosty ich umysł nie zna złości ni fałszu”.

      @krzyk58

      Kiedy zrozumiesz prawdziwe źródła zła? Stając po stronie sił ciemności i katolickiej kultury śmierci, zyskujesz sobie tego linkowanego kołtuna. 🙂

      Odpowiedz
      • 7 listopada 2020 o 21:52
        Permalink

        “Już nawet słyszałem od młodych pind, że z epoki kamienia łupanego. ” Ajjjjjjjjjjj!

        Podobnież starszy jestem (wiekiem) od ciebie……… ale nie starszy od wyngla…!

        I w tym miejscu chciałby opowiedzieć nieskromnie (nie tylko tobie) historię z realu, która miała miejsce “na dniach”, otóż wybrałem się do lokalnego marketu po papierosy (oj niezdrowo, za to ze szczegółami!) po godz.10 :00, jak wiesz jest to czas w sklepach dla wcześniej urodzonych, ale do rzeczy, otóż gdy poprosiłem o wymieniony produkt, ekspedientka przy kasie (stoisko monopolowe zarazem -strażnik, pilnująca alkoholu) rzuciła w moim kierunku pytanie czy mam stosowne lata 🙂 na takie pytanie byłem
        przygotowany (to nie pierwszy przypadek – pomimo ze naprawdę sporadycznie odwiedzam takie miejsca kultu Merkurego) w związku z powyższym wywiązała się miła pogawędka… z reguły
        zwłaszcza po wiosennej plandemii unikam sklepów, i ludzi 🙂 dlatego że nie chcę tłumaczyć jak maja się sprawy globalnego i wszechczasów oszustwa, zwłaszcza że parę km. na wschód – “NIC NIE MA’!!!! ! Nadmienię iż byłem bez kagańca, za to w czapce -bejsbolówce, co też in plus
        skorygowało moje lata. Jednak odniosłem takie wrażenie ze nie jest z moją osobą tak źle…
        A może to tylko moje rozbuchane ego ? Jak myślisz? 🙂

        Odpowiedz
        • 8 listopada 2020 o 00:06
          Permalink

          @krzyk58

          No wiem, że marzą ci się młodsze Laszki, stąd ta bejsbolówka założona na bakier. 🙂
          No jestem młodszy od ciebie to fakt, co nie znaczy, że zapuszczony! 🙂
          Krótko mówiąc jestem jak stare dojrzałe wino, a siwa czupryna (nie łysa, jak u wielu młodych teraz) dodaje tylko tego smaczku. 🙂 A nie jest tajemnicą, że wiele Laszek lubi dojrzałe wino. 🙂

          A tej pindzie chodziło o moje mało nowoczesne i konserwatywne podejście do życia i rodziny. 🙂

          Odpowiedz
          • 8 listopada 2020 o 16:51
            Permalink

            …stąd ta bejsbolówka założona na bakier.”
            NO, niekoniecznie – raczej po to by ukryć łysinę sięgająca aż do paska podtrzymującego portki. 🙂
            Dlatego ostrzyżony na zero, co by komponowało się wizualnie.. ot, taki mankament, czyli dar genetyczny po linii ojcowskiej… 🙂

          • 8 listopada 2020 o 23:20
            Permalink

            @krzyk58

            Widzę, że boisz się zgrzeszyć nawet myślą! 🙂
            Zakonnik z ciebie jak nic, a łysinę to ty pewnie pod kapturem mnicha skrywasz? 🙂

    • 7 listopada 2020 o 20:09
      Permalink

      @fly

      Jeszcze co do Słowiańszczyzny to musisz wiedzieć, że coraz więcej młodych ludzi poszukuje wiedzy na temat słowiańskiej kultury.

      Jakaś nadzieja istnieje, skoro na takim prawicowym i z reguły mało obiektywnym histmagu w sondzie redakcyjnej większość uznała, że coraz większe zainteresowanie słowiańskimi świętami takimi jak dziady czy Noc Kupały wzbogaca polską kulturę.
      Cyt.
      “Swego czasu niektóre środowiska wyrażały zaniepokojenie modą na święta o niechrześcijańskim rodowodzie, twierdząc m.in. że zaprzeczają one dzisiejszej tożsamości narodowo-kulturowej. Tymczasem nasza sonda pokazuje, że zdecydowana większość (71,32%) opowiada się bardziej lub mniej pozytywnie co do wzbogacania polskiej kultury poprzez współistnienie różnych świąt. Być może zgłębianie rodowodu dziadów czy Nocy Kupały pozwoli lepiej zrozumieć ich współczesne chrześcijańskie odpowiedniki? Na pewno byłby to dobry powód do zgłębienia długiej historii polskiej kultury.”
      https://histmag.org/Sonda-Histmag.org-Czy-coraz-wieksze-zainteresowanie-slowianskimi-swietami-takimi-jak-dziady-czy-Noc-Kupaly-wzbogaca-czy-zubaza-polska-kulture-21533/

      No i chyba nawet z wrażenia na histmag.org pejoratywnego komentarza nie napisano pod tą sondą, jak to zwykle bywa w odniesieniu np. do Polski Ludowej. Zdziwko totalne ich spotkało.
      BRAWO POLACY, JEDNAK JAKAŚ PAMIĘĆ GENETYCZNA POZOSTAJE PO WYŻSZEJ KULTURZE SŁOWIAŃSKIEJ.

      Odpowiedz
      • 7 listopada 2020 o 21:17
        Permalink

        Znać swoje korzenie – TO DOBRZE a latać do miejsca kultu pw. Św. Gaja, z obiatą,TO jeśli nie paranoja i choroba psychiczna,
        TO co jest tą przypadłością?!
        Miecławie miejcie na uwadze sentencję małego (wzrostem) Hitlerka “Od wzniosłości do śmieszności jest tylko jeden krok” a wy już od dawna kroczycie po niepewnym gruncie… 🙂

        Odpowiedz
        • 7 listopada 2020 o 23:59
          Permalink

          @krzyk58

          A czym się to różni od klęczenia pod krzyżem i wiary w jakieś tam dewocjonalia? 🙂
          Czy to nie aby taka sama choroba psychiczna?

          Nigdzie nie napisałem, że mamy wracać do wiary przodków w sensie dosłownym. Obchodzenie świąt słowiańskich w nowoczesnej formie pewnej tradycyjnej zabawy i kultury oraz oddanie szacunku przyrodzie która nas otacza, wcale nie oznacza infekcji mózgu, wręcz przeciwnie.

          Natomiast bezrefleksyjne poddanie się dogmatom i sterowaniu kropidłem okupacyjnej religii, może w XXI wieku rodzić wątpliwości o których piszesz! 🙂

          Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.