• 17 marca 2023
    • Ogólna

    Informacja: SKN Psychologii Ekonomicznej „Moderator” zaprasza na „PRywatki”

    • By Redakcja
    • |
    • 03 marca 2015
    • |
    • 2 minuty czytania

    Już w czwartek 12 marca br. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „PRywatki”. Tym razem wydarzenie dotyczyć będzie realizacji eventów i ambientowych działań promocyjnych. Spotkanie „Jak rodzą się eventy?” poprowadzi Justyna Kołakowska, Event Manager z agencji El Padre. Wspomniany cykl tworzony jest z inicjatywy Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Ekonomicznej MODERATOR na Uniwersytecie Warszawskim.

    Podczas spotkania pt.: „Jak rodzą się eventy? prelegentka wprowadzi uczestników w świat eventów i opowie m.in. o tym, jak powstają najlepsze eventy, a także jakie umiejętności warto kształtować
    i doskonalić chcąc realizować się zawodowo w tej branży. Justyna Kołakowska podzieli się cennymi wskazówkami dotyczącymi procesu tworzenia ciekawych imprez i rozwijania swojej kreatywności Nie zabraknie również informacji o ambient marketingu i kilku inspirujących case studies.

    Justyna Kołakowska współpracowała m.in. ze Stowarzyszeniem Polska Piłka Ręczna, współtworzyła kampanię Mukolife! skierowaną do osób chorych na mukowiscydozę oraz zajmowała się organizacją eventów dla marek takich jak Universal Networks International, Polpharma, Mercedes czy Nowa Era, a obecnie w ramach agencji El Padre realizuje projekty eventowe np. dla Kolei Mazowieckich czy NC+. Jest absolwentką specjalizacji Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

    Spotkanie odbędzie się 12 marca 2015 r. o godzinie 19:00 w kawiarni Bookhousecafe, mieszczącej się przy ulicy Świętokrzyskiej 14. Wstęp wolny. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

    Szczegóły i aktualności: https://www.facebook.com/prywatki

    Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR powstało w 2004 r. i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Obecnie zrzesza około 40 członków, zgrupowanych, zgodnie z zainteresowaniami, w dwóch pionach: Public Relations i Reklama oraz Badania Marketingowe. Możemy się pochwalić wieloma osiągnięciami: zrealizowaniem wielu projektów z zakresu reklamy, PR oraz badań marketingowych, także na zlecenie firm zewnętrznych, zorganizowaniem wielu debat, wykładów i pokazów reklam oraz nawiązaniem współpracy z wieloma firmami. Członkowie koła jako młodzi eksperci udzielają się również w mediach.

    W ciągu 9 lat działalności „Moderator” zorganizował już 7 konferencji naukowych: „Soczysta marka narodowa – czyli jak ugryźć temat brandingu państw”, „Zaloguj się do sukcesu – skuteczna promocja w mediach społecznościowych”, „BezCenna promocja czyli jak się wypromować małym kosztem”, „KonSUMent w sieci”, „Dni reklamy”, „PR w polityce” oraz „PR w biznesie”. Każda z nich cieszyła się dużym zainteresowaniem uczestników (średnio w każdej z nich wzięło udział ok. 150 osób). Spotkały się one z pozytywnymi opiniami oraz przyciągnęły uwagę mediów – odbiły się szerokim echem zarówno w mediach społecznościowych, jak i tradycyjnych.