Go to ...
Obiektywnie? Subiektywnie? O polityce, państwie, gospodarce… w poszukiwaniu paradygmatu rozwoju. Zawsze mamy rację!

Obserwator Polityczny on Google+RSS Feed

21 lutego 2019

Polska organizacja biznesowa wychodzi za granicę


Maciej Gnyszka Copyrights Towarzystwa Biznesowe

Czy lokalne organizacje mają szansę rozszerzyć swoją działalność poza granicami kraju? Istnieje zależność, że te największe, globalne marki kojarzą się z najsilniejszymi państwami. A jak jest z Polską? Czym musi wyróżnić się organizacja, by zaistnieć na arenie międzynarodowej?

Pomysłowość oraz tradycja to cechy, które sprawiają, że polscy przedsiębiorcy, mimo stosunkowo niewielkich nakładów i ogromnej konkurencji, potrafią wyjść ze swoją działalnością poza granice kraju. Według spisu Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej w Polsce dynamicznie działa ponad 2 mln aktywnych przedsiębiorców. Z czego ponad 99 procent zakładanych przez nich firm z nich to małe i średnie przedsiębiorstwa. Większość z nich opiera się na innowacyjnych metodach działalności, szczególnie w kwestii narzędzi prowadzenia biznesu. Nowoczesne mogą być metody produkcji, organizacji pracy, współpraca a nawet promocja firmy. Na co postawiła polska organizacja, której udało się w ciągu roku pojawić  na rynku brytyjskim i szwajcarskim?

Czy Polska organizacja biznesowa może wyjść poza granice Polski? Oczywiście. Największym motorem ludzkiego działania są wartości i umiejętne wykorzystanie potencjału. Tym właśnie kierujemy się w Towarzystwach Biznesowych. Nikogo nie udajemy i przemy naprzód. W poszczególnych miastach, organizacje mają swoich liderów, którzy przyczynili się do sukcesu i wyjścia TB na arenę międzynarodową. Londyn, Zurych to dopiero początek. W najbliższym czasie nie zwalniamy tempa i planujemy opanować kolejne rynki – mówi Maciej Gnyszka założyciel Towarzystw Biznesowych.

Jedną z najprężniej rozwijających się organizacji, które działają w sposób nowatorski są firmy należące do Towarzystw Biznesowych. Spotkania Towarzystw wspierają przedsiębiorców w budowaniu i podtrzymywaniu relacji biznesowych – tak, by były one trwałe i oparte na solidnych podstawach, co przekłada się na ich efektywność i płynącą z niej satysfakcję. Nadrzędnym celem przedsiębiorstw jest rozwój przy użyciu innowacyjnych metod. Na spotkaniach, dzięki networkingowi, przedstawiciele marek pozyskują nowe kontakty i kontrakty, a także rozwijają swoje umiejętności. Spotkania organizacji Towarzystw Biznesowych na początku odbywały się jedynie w Warszawie. Kolejno dołączyły inne miasta. Działalność w przeciągu zaledwie 8 lat rozprzestrzeniła się na obszar 4 państw.

Jako Prezes Towarzystwa Biznesowego Lubelskiego oraz osoba odpowiedzialna za międzynarodowy rozwój Towarzystw Biznesowych S.A za granicą uważam, że misją przedsiębiorców łączących wiarę z biznesem powinno być autentyczne dawanie świadectwa, że obie wymienione rzeczywistości należy łączyć a nie rozdzielać, akceptując, że jesteśmy po to, aby się wzajemnie wspierać i sobie pomagać  – dodaje Andrzej Demczuk, Head of International Expansion of Business Association.

***

Informacja redakcji:

Wszelkie prawa do tekstu i grafiki zastrzeżone dla pomiotu “Towarzystwa Biznesowe”, wyłączenie licencji CC 3.0.

Tags: , ,

One Response “Polska organizacja biznesowa wychodzi za granicę”

  1. Inicjator
    14 lutego 2019 at 04:38

    Super, tak należy działać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

More Stories From Społeczeństwo

Scroll Up