Go to ...
Obiektywnie? Subiektywnie? O polityce, państwie, gospodarce… w poszukiwaniu paradygmatu rozwoju. Zawsze mamy rację!

Obserwator Polityczny on Google+RSS Feed

17 sierpnia 2018

Donoszenie Niemcom na własny kraj to najbardziej parszywa forma zdrady


 Donoszenie Niemcom na własny kraj, to najbardziej parszywa forma zdrady. Zwłaszcza jeżeli jest czyniona przez polskiego funkcjonariusza publicznego, który uzurpuje sobie prawo do władzy, której nie ma i na pewno ona nie pochodzi z wyborów. Zresztą w jakiejkolwiek formule jest to po prostu parszywe i ohydne. Można zrozumieć bardzo wiele, ale nie pajacowanie przed Niemcami. Nie mamy do nich nic, poza tym że przez 1000 lat były z nimi kłopoty, bo traktowali nas i traktują jako zasób, a około 70 lat temu próbowali nas biologicznie wyeliminować. Poza tym wszystko w porządku, jeżeli komuś to nie przeszkadza, powinien się zastanowić kim jest i co tu robi, zwłaszcza jak ma jeszcze mieszane polsko-żydowskie pochodzenie.

Żałosny spektakl, którego świadkami byliśmy przed kilkoma dniami w Karlsruhe, jest tym bardziej odrażający i bulwersujący, że osoba piastująca wysoką funkcję w polskim sądownictwie ośmieliła się wystąpić przed niemieckim sądem i tam świadczyć przeciwko własnemu krajowi. Uwaga nie bez pewnych racji, jednak nie o rację pojedynczej osoby tutaj chodzi, tylko o rację stanu!

Nie mają znaczenia żadne poboczne argumenty kiedy chodzi o Polskę! Nikt nie ma prawa pluć na własny kraj w imię własnego rozumienia swoich korporacyjnych uprawnień. Ponieważ państwo i jego los, czyli los ogółu jest ważniejszy pod każdym względem, od losu nawet jego największej korporacji i jej najznamienitszych przedstawicieli. Mówimy o pryncypialnym podejściu – absolutnie zero – jedynkowym. Nawet broniąc swojej słuszności w celu służenia krajowi, NIE MOŻNA SZUKAĆ POPARCIA U OBCYCH! To powinno być karalne więzieniem, bo to jest zdrada. Po prostu zdrada, nazywajmy rzeczy po imieniu.

Wyobraźmy sobie taką sytuację, otóż rząd federalny z panią Merkel na czele, „porażony” argumentacją przedstawioną w Karlsruhe dla odwrócenia uwagi opinii publicznej od spraw wewnętrznych zdecyduje się na interwencję wojskową w Polsce. Pod hasłem ratowania Polaków przed nimi samymi, w imię demokracji, prawa do osiedlania nielegalnych imigrantów oraz wartości unijnych jak gender i inne. Co wówczas zrobią osoby, które dostarczyły tej argumentacji? Będą czekać, aż nowa niemiecka armia z zaciągu z nielegalnych imigrantów przyjedzie z czołgami do Warszawy? Chyba nie sądzą, że będą wówczas potrzebni swoim niemieckim panom? Nadzorcy są potrzebni tylko w warunkach zdalnej kontroli.

Jeżeli przyjrzymy się temu, co się działo w niemieckich mediach, to niestety nie można tego przemilczeć. Niemcy doskonale wykorzystali sprezentowany im występ. Oto dowiadujemy się, że w Polsce mamy naruszenie konstytucji, oddalamy się od rządów prawa, straciliśmy szansę na państwo prawa, w praktyce zaś służy to temu, że już nie ma w Polsce demokracji. Wszyscy pamiętamy czasy, kiedy używano przeciwko Polsce podobnej argumentacji, w innej epoce historycznej, ale mechanika była taka sama. Otóż w Polsce miało nie być chrześcijaństwa, tylko pogaństwo, król się sądził z Zakonem. Potem ta argumentacja posłużyła do uzasadnienia niemieckich podbojów zakonnych na Pomorzu i w Prusach, z pełną akceptacją pewnego kościoła. Jeżeli ktoś tej lekcji nie pamięta, niech sobie przypomni czasy plebiscytów – nigdy nie można dostarczać Niemcom żadnych argumentów przeciwko Polsce, ponieważ zawsze je wykorzystają w najmniej dogodnym dla nas momencie. TEGO MOŻEMY BYĆ PEWNI. Chodzi o to, że konsekwencje mogą być oddalone w czasie, ale będą. Poniesiemy je wszyscy, a osoba która się przyczyniła jeszcze będzie otrzymywać z naszych podatków dożywotnie pobory! To coś niesamowitego jeżeli się nad tym chwilę zastanowić. Może władza znajdzie paragraf na to, żeby pozbawić tych ludzi wypłacania im naszych pieniędzy? Czy sędzia nawet w stanie spoczynku może być nielojalny wobec Rzeczypospolitej?

Powtórzmy ponownie – nie ma znaczenia to, że pod względem interpretacji prawa konstytucyjnego ma się rację. W momencie, gdy robi się zagraniczne występy, dając jako przykład łamania prawa zachowanie się własnego rządu to już się robi politykę. Nie ma znaczenia, że rząd łamie prawo, bo to jest jego prawo, w jego kraju. Sprawy z tym związane powinno się załatwiać w jego granicach. Popełniając taki czym przestaje się być Sędzią. Mniej więcej tak byłoby to interpretowane przez każdego szanującego prawo na Zachodzie. Ponieważ NIGDY NIE SRA SIĘ DO WŁASNEGO GNIAZDA. NIGDY. Ponieważ nawet jeżeli jest niekomfortowe, to trzeba do niego wrócić na noc.

Co więcej trzeba będzie spojrzeć innym ludziom w twarz. Gdybyśmy byli społeczeństwem świadomym kwestii narodowej, to osoba która dopuściła się zdrady byłaby osobą wykluczoną ze wszelkich zdolności towarzyskich. Jednak w naszych realiach, gdzie społeczeństwo jest odmóżdżane od lat przez w dużej mierze m.in. niemieckie media – nic takiego nie nastąpi. Nawet osoba, która doniosła Niemcom na własny kraj będzie uznawana za bohatera broniącego demokracji, wolności itd. W sumie to jest tragiczne, czy my nie wiemy jak traktować zdrajców? Nie możemy wiedzieć, ponieważ nie da się ich jednoznacznie zdefiniować. System norm społecznie uznawanych za istotne jest wyjałowiony i przekłamany przez m.in. niemieckie media, jak i niestety inne obecne w naszym kraju. Do tego politycy dokładają swoje kilka groszy, niestety elity nam się nie udały. Jest czymś niesamowitym jak banalnie można nas rozgrywać, wystarczy mieć media, kilku agentów wpływu i nadać odpowiedniej narracji odpowiedni rozgłos. Reszta dzieje się sama. Polacy skaczą sobie do gardeł i co najważniejsze – władza nie ma dla nich żadnego autorytetu… Wydarzenia w Warszawie pod Sejmem nie były przypadkowe, niestety władza z tą strategią zachowania się w końcu da się sprowokować, konsekwencje pogrzebią ich wszelkie zasługi i działania.

Nie mamy w kraju siły zdolnej do przeciwstawienia się tego typu retoryce, nie ma ośrodka który byłby w stanie – jako wiarygodny reprezentant polskiej, narodowej racji stanu oceniać fakty. Nie ma niczego, ani nikogo – z takim autorytetem. Kościół sam się skompromitował, partie polityczne są żenujące, środowiska korporacyjne – przeważnie są grupami chroniącymi własne interesy, niestety często kosztem ogółu. Środowiska narodowe w dużej części są zmanipulowane i w jakiejś mierze kontrolowane przez zewnętrzne ośrodki wpływu. Poza tym w części kompromitują się swoimi działaniami. Intelektualiści w naszym kraju nie mają się dobrze, co więcej niesłychanie trudno jest ich zidentyfikować. Upadek kultury jest tak daleko posunięty, że w istocie nie ma kogoś takiego jak autorytety.

W konsekwencji jesteśmy bezbronni, zwłaszcza że nawet jeżeli obecnie rządzący mają intencje przepełnione patriotyzmem i umiłowaniem Ojczyzny, to nie są w stanie przekazać swoich argumentów w sposób obiektywny. Ponieważ nie ma w naszym kraju już obiektywnego przekazu. Przeraża to, że nie ma wyjścia z tej sytuacji.

Tags: , , ,

32 komentarze “Donoszenie Niemcom na własny kraj to najbardziej parszywa forma zdrady”

  1. df2000
    23 lipca 2018 at 05:04

    Nie ma znaczenia, że rząd łamie prawo, bo to jest jego prawo, w jego kraju. Za to nalezy się panu order Orła Białego

  2. Je Suis Obserwatorpolityczny.pl
    23 lipca 2018 at 05:19

    Jak widać dla kodziarzy i innych zdrajców, k…w i złodziei nie…

  3. Inicjator
    23 lipca 2018 at 05:41

    Świetny tekst, ale ostatnie zdanie poprawiłbym na: nie ma DOBREGO wyjścia z tej sytuacji.

    Poza tym mam nadzieję, że siły Unii Europejskiej (oczywiście z udziałem Bundeswehry) – nie wkroczą z MISJĄ POKOJOWĄ do Polski.

    Misja pokojowa, przywracanie demokracji, rozdzielanie skłóconych ugrupowań, umacnianie NOWYCH demokratycznych struktur – to akurat Wojsko Polskie ćwiczyło od lat w Iraku czy obecnie jeszcze – w Afganistanie.

    To nie przynosi dobrych rezultatów, zwłaszcza jak po drodze są zabici i ranni.

    U nas tego jeszcze nie ma, chociaż Sejm jest już dobrze zabezpieczony przed demonstrantami.

    Po prostu narasta sobie w Polsce dyktaturka z możliwością 30-to sekundowych wypowiedzi opozycji w Sejmie i nocnymi głosowaniami.

    Ale to jest NASZA WŁASNA władza DOBREJ ZMIANY, sami ją sobie wybraliśmy, a ona robi wszystko, żeby przedłużyć swoje trwanie o kolejne kadencje.

    Zwykli ludzie nie rozumieją TRÓJPODZIAŁU władzy, zwłaszcza że nie towarzyszy mu CZWARTA władza, to znaczy nie mamy niezależnych mediów – tylko polskojęzyczne …

    Dlatego ten głos Pani Prezes SN należy dokładnie przeanalizować.

    Słowo ZDRADA jest zbyt mocne, wobec unijnego partnera.

    Że to akurat są Niemcy?

    Taką mamy geografię.

    Macondo.

    Amen.

  4. Rasta
    23 lipca 2018 at 05:41

    Niektóre mniejszości narodowe mają wpisane do genów bycie zdrajcami

  5. Młodzież Wielkiej Polsce
    23 lipca 2018 at 06:02

    Zdrajców trzeba karać

  6. bob
    23 lipca 2018 at 08:04

    No przesada, że Niemcy byli dla nas zagrożeniem przez całe tysiąc lat. Dość długo byli zbyt słabi na to a i przez pewien czas byli nawet z nami związani unią personalną a w Dreźnie na zamku Zwinger widnieje polski orzeł i herb Rzeczypospolitej. W Średniowieczu zaś okresy walki przeplatały się z czasem gdy polscy władcy szli na wschód z niemieckimi posiłkami. Tak więc to sytuacja bardziej skomplikowana. Jeżeli chodzi zaś o donoszenie na Polskę w UE to jednak znacznie więcej “zasług“ na tym polu mają politycy PiSu. Przecież Ziobro, Legutko, Czarnecki a nawet obecny prezydent Duda wypłakiwali się w rękawy unijnych biurokratów bardzo emocjonalnie. Z drugiej strony życie nie znosi próżni a karma wraca i to całe zdeptanie konstytucji przez obecną władzę ale także i wcześniej przez PO doprowadzi jednak do pojawienia się jakiegoś silnego człowieka, który powsadza cały ten POPiS i pewnie nie tylko a nam szaraczkom przyjdzie tańczyć jak on zagra. No chyba, że jednak Bruksela się wścieknie i utnie dotacje na tyle szybko, że nawet Kaczyński z Rydzykiem zaczną chodzić na urodziny do Wałęsy pod hasłem zgoda buduje w nadziei, że odwrócą w ten sposób wściekłość np. rolników lub przedsiębiorców, którzy będą musieli spłacać kredyty bez korzystania z dotacji unijnych.

  7. Wielka Polska Katolicka
    23 lipca 2018 at 08:12

    BOB jesteś zdrajcą? Bronisz zdrajców… parcie niemieckiego miecza na wschód trwa więcej niż 1000 lat. O Serbach Łużyckich nie pamiętasz? Jadźwingach? Nie pamiętasz o słowiańskich plemionach i ich państwach na terenach obecnie zawłaszczonych przez Niemców? A przed ich mieczem zawsze szedł ich pług, misjonarz, osadnik… to zło towarzyszy nam 1000 lat bo tyle czasu rejestrujemy swoją historię ale ma dłuższy rodowód.

  8. wlodek
    23 lipca 2018 at 08:50

    Kolejny raz świat oszalał, poprzednio poparłem p.Kornela Morawieckiego w kwestii naszych relacji z Rosją, teraz popieram komentarz boba.Problem praworządności w Polsce wymaga pogłębionej analizy(namawiam do tego Krakauera).Wtedy rozróżniamy interes Polski od interesu partiokratii.,A problem “zdrady narodowej” to nie tylko problem pani która mimo braku mojej sympatii dalej uważam za I Prezes Sądu Najwyższego!Polityka zagraniczna Dojnej Zmiany to więcej niż zdrada to Tragedia!

  9. 23 lipca 2018 at 09:01

    Tych parchów jest wielu, gnieżdżą się przeważnie w eeeee, .e i też ich nie brakuje w eee oraz w śród znacznej części wszelkiej maści pseudo redaktorków. Wyjście jest, eeeeee doskonały wynalazek jankiesów, myślę, że dożyję czasów, że będą użyte na tę eeee, daj Panie Boże.

  10. Wojciech
    23 lipca 2018 at 09:01

    A Kulińskiemu stawiają pomniki i pstrzą miasta ulicami jego imieniem. A to szpieg siajej i zdrajca.

  11. Zbigniew
    23 lipca 2018 at 09:04

    W wymiarze racji stanu zgoda. W wymiarze znaczeniowym i historycznym już nie ale może stąd że ja informacje biorę z udokumentowanej faktografii a nie pozycji beletrystycznych udających historią. To co dziś nosi nazwę Niemcy to z jednej strony federacja a z drugiej konglomerat narodowościowy. Tzw “biała” cześć (w cudzysłowie bo chodzi o powinowactwo pokoleniowe a nie rasę) to w znaczącej większości korzenie… Słowiańskie. Różnica taka że od początku ery dokonały się tam zmiany zarówno “panów” jak i języka. Nawet nazwa Germania nie ma wiele wspólnego z terenami bo ziemia “rdzenna” dla tej nazwy była gdzieś daleko na Zachodzie. To jest ten sam tym manipulacji jak równanie Rusinów z Rosjanami albo nazywanie eks-chazarów Rusinami czy też “narodem wybranym”
    Natomiast w kontekście wyłącznie państwowym, “politycznym” i współcześnie mogę się zgodzić. Tyle że “Niemcami” nie żądzą “Niemcy” tak jak monarchia brytyjska ma niewiele wspólnego z brytami. Rosją w czasach dawnych bynajmniej również nie rządzili Rosjanie.

  12. Miecław
    23 lipca 2018 at 09:19

    @Wielka Polska Katolicka. 23 lipca 2018 at 08:12

    Widzę, że stać cię na mądre opinie. Szacunek za ten wpis. Cieszę się, że powoli zaczynasz myśleć.

  13. krzyk58
    23 lipca 2018 at 09:22

    Zauważyłem że K. radykalizuje się, oczywiście w sensie BARDZO pozytywnym, patriotyczno-narodowym – coraz mniej ‘owijania w bawełnę”. I TO jest chwalebne.
    BO i takie mamy czasy, i takich ‘polaków” bez krzty sumienia i Honoru, ONY sprzedaliby własną matkę , a jakie znaczenie
    ma dla nich (jakaś) Matka-Polska? Wszak to ‘UBywatele Świata”,
    a przynajmniej Jewropy….kosmopolity…
    http://niezwykle.com/wp-content/uploads/2016/01/zeromski.jpPs. Zamieszkując “ten kraj” jak ONY zwykli określać Polskę, spożywając
    “ten chleb” – bądź lojalnym obywatelem, władze są niczym
    efemeryda, Ojczyzna natomiast winna trwać niczym Opoka…. na zakończenie rozważań -jeszcze taka dygresja wcale nie odbiegająca
    od sedna problemu:
    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnątrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.

    Zdrajcom, renegatom, zaprzańcom gwoli opamiętania – dedykuję:

    Kochasz ty dom, rodzinny dom,
    Co w letnią noc, skroś srebrnej mgły,
    Szumem swych lip wtórzy twym snom,
    A ciszą swą koi twe łzy?

    Kochasz ty dom, ten stary dach,
    Co prawi baśń o dawnych dniach,
    Omszałych wrót rodzinny próg,
    Co wita cię z cierniowych dróg?

    Kochasz ty dom, rzeżwiącą woń
    Skoszonych traw i płowych zbóż,
    Wilgotnych olch i dzikich róż,
    Co głogom kwiat wplatają w skroń?

    Kochasz ty dom, ten ciemny bór,
    Co szumów swych potężny śpiew
    I duchów jęk, i wichrów chór
    Przelewa w twą kipiącą krew?

    Kochasz ty dom, rodzinny dom,
    Co wpośród burz, w zwątpienia dnie,
    Gdy w duszę ci uderzy grom,
    Wspomnieniem swym ocala cię?

    O. jeśli kochasz, jeśli chcesz
    Żyć pod tym dachem, chleb jeść zbóż,
    Sercem ojczystych progów strzeż,
    Serce w ojczystych ścianach złóż!…

    Ilekroć wracam do strof. M.Konopnickiej, tylekroć czuję przypływ
    zadumy i silnego wzruszenia końcowa fraza: “Sercem ojczystych progów strzeż,
    Serce w ojczystych ścianach złóż!… kiedyś cytowałem przytoczone
    słowa w konkretnym kontekście…
    Na zakończenie przydługiego posta chciałbym podzielić się parafrazą Naszego Klasyka, skądinąd udaną – w nowych (starych) realiach
    Tęskno mi, Panie *. “Modlitwa” emigracyjna.

    https://kubrynska.com/2014/02/03/moja-piosnka-z-london-luton/

  14. krzyk58
    23 lipca 2018 at 12:26

    Ad./http://niezwykle.com/wp-content/uploads/2016/01/zeromski.jpPs …………………. (404)

    Przesłanie Stefana Żeromskiego do was wy, (arcy) antypolskie bydlaki!

    Kto na ziemię ojczystą, chociażby grzeszną i złą, wroga naprowadził, zdeptał ją, splądrował, spalił, złupił rękoma cudzoziemskiego żołdactwa, ten się wyzuł z ojczyzny. Nie może ona być dla niego już nigdy domem, ni miejscem spoczynku.
    Na ziemi polskiej nie ma dla tych ludzi już na tyle miejsca, ile zajmą stopy człowieka, ani tyle, ile zajmuje mogiła.

    Stefan Żeromski

    Ciągle aktualne, (nie tylko w 20′)…NIESTETY!!!

    Może władza znajdzie paragraf na to, żeby pozbawić tych ludzi wypłacania im naszych pieniędzy? Czy sędzia nawet w stanie spoczynku może być nielojalny wobec Rzeczypospolitej?

    Dokładnie. NIGDY!! Słusznym byłoby odebranie przywilejów emerytalnych
    do gołej “renty socjalnej”. Zdrada,niesubordynacja MUSI być
    napiętnowana…i karana – nawet banicją.
    Spore grono xxxxkomunistycznych zbrodniarzy i morderców nie tylko sądowych
    świetnie dożywało kresu swych dni w “mateczniku’ i na Zachodzie za Nasze pieniądze.

  15. Pozorovatel
    23 lipca 2018 at 12:41

    Zawsze szanuję i zazwyczaj podzielam poglądy Autora. Niestety tym razem nie podzielam kategorycznego tonu potępienia. Otóż obeznany nieco z historią i polityką dostrzegam wyraźną różnicę pomiędzy interesem narodowym i państwowym. Interes pomyślnego przetrwania narodu stawiam znacznie wyżej niż interes państwa rozumianego jako grupa sprawująca nad nim (narodem) władzę. Niezwykle wyrazistym przykładem tego nieuświadamianego do dzisiaj konfliktu był rok 1939. Sanacyjna “elita” od samego początku wspierała Hitlera i jego ideologię. We współpracy z III Rzeszą widziała szansę na urzeczywistnienie tego co nie powiodło się w latach 1612, 1812, 1920. Były to rachuby nieodpowiedzialne i sprzeczne z polskim interesem narodowym. Zarówno ryzyko jak i koszty takiego podboju były by nadmierne, a nawet w przypadku jego powodzenia, trwałe utrzymanie okupacji rosyjskiego kolosa przez nękanych nędzą i sprzecznościami Polaków, było by wykluczone. Błędem było zarówno wchodzenie w sojusz z III Rzeszą, wspólna agresja wobec Czechosłowacji, jak i wyjście z tego sojuszu poprzez zdradę i zawiązanie na przełomie marca i kwietnia “egzotycznego” (Cat-Mackiewicz) sojuszu z Wielką Brytanią. W rezultacie polska “elita rządząca” uświadomiwszy sobie (wywiad) rozkazy Hitlera wymordowania polskiego narodu, zadbała tylko o siebie i złoto pozwalające jej na dostatnie życie po ucieczce z kraju. Ci ludzie nawet nie zatroszczyli się o ewakuację lub zniszczenie archiwów MSZ, wywiadu, kontrwywiadu i MSW, pozostawiając je niemieckim służbom by wiedziały od kogo zacząć eksterminację. Natomiast “zdrajcy” targowiccy doprowadzili “tylko” do II rozbioru Polski, pod którym Polakom żyło się lepiej niż we wcześniejszym własnym państwie. Jednak nasza historiografia Targowiczan potępiła w czambuł apologizując Kościuszkę, który swoją niefrasobliwością doprowadził do III rozbioru i zupełnej likwidacji polskiej państwowości. Sam zaś się z niewoli wydostał po 2 latach składając carowi Piotrowi I przysięgę wiernopoddańczej lojalności. W naszej historii więc zdrada mieszała się z aktami wielkiego patriotyzmu tak często, że nie znajdujemy już jednolitych kryteriów do odróżnienia zdrady o patriotyzmu. Nie potrafimy więc odróżniać zasług i win Konrada Mazowieckiego, Branickiego, Radziwiłła, Kościuszki, Stanisława Augusta, Aleksandra Wielopolskiego. Szukamy sobie więc bardziej współczesnych patronów w rodzaju Chruściela, Kurasia, Raisa czy nawet (O zgrozo!) Kuklińskiego. Generalnie zasług polskim “patriotom” zasług nie ujmują chore ambicje, megalomania, niezdolności do rzetelnej analizy okoliczności, czy nawet posłanie do nieba dziesiątków, setek, tysięcy a nawet milionów polskich dusz, wszak pod warunkiem że pod sztandarem z napisem “Bóg Honor Ojczyzna”. Nie jest ujmą płatne szpiegostwo na rzecz obcego mocarstwa czy nakładanie na polski kontrybucji na rzecz obcego mocarstwa. Jednak pod tym warunkiem że owo mocarstwo jest aktualnym patronem naszego lenna. Nikomu jednak nie przyjdzie do głowy, że władza uciskająca własny naród wymusza poszukiwanie ratunku poza granicami. Mamy więc taką sytuację że wybierać musimy pomiędzy zdrajcami sprzecznych ze sobą interesów narodowych albo rządowych.

  16. krolowa bona
    23 lipca 2018 at 12:52

    @Wojciech, 23.07’2018, 09:01
    No wlasnie, komentator “ujal”, Kuklinski to zdrajca i szpieg ..to co czynil bylo z rozeznaniem i z “rozmyslem”, z premedytacja…w owych czasach polski kodeks karny przewidywal za taki czyn najwyzszy wymiar kary tj. kare smierci,ktora w wypadku innych przestepstw nie byla wogole stosowana lub jare lozbawienia wolnosci do lat 30-tu… usuneli go i przed tem jego syna zdaje sie jego “nowi” przyjaciele z Usa, gdyz taki charakter jak K. budzil odraze…..a teraz jest choroba amerykanska, prawdziwa epidemia i stawiaja mu pomniki….to terapia kompleksu nizszosci, by sie dowartosciowac i niby wskazac “wiekowa” tj. “od zawsze” przynaleznosc do tzw.”zachodu” a nie do “Rosji”….okropne… odzwierciedla jednak “dusze” polsja ciagle szukajaca wsparcia poza granicami…czytajac materialy zrodlowe i podania naukowe dotyczace 3-krotnych rozbiorow Polski i wogole rozpatrujac fenomen “targowicy” znajdziemy dokladnie te same punkty idniesienia i motywy dzialania…..bez watpienia doszukamy sie radykalnego kompleksu nizszosci u masy rodakow, ktorzy uwazaja,ze Polska jest “niczym”,gdyz inni i wogole cala spolecznosc jest do danego delikweta podobna a nie “zachodnia”…i te “polska tj rodzima mentalnosc trzeba niszczyc….ten stan trwa juz od wiekow……..dziwaczne jest to,ze obecny przypadek wywodzi sie od osoby na tak wysokim stanowisku panstwowym, ktore wlasnie tworzy codziennie polska rzeczywistosc i jest oplacane z pieniedzy publicznych…”pies sam gryzie sie we wlasny ogon”… , samoolkadanie sie biczem,prowadzi do samookaleczen…..rozczepienie swiadomosci zwane schizofrenia……coz to za przydzielony Polsce los ? Juz sama nie wiem czy owa postawa to rodzaj od dlugich wiekow trwajacej socjalizacji czy najwyzszy stopien korupcji, gdzie delikwent zaczyna sie jak psy Pawlowa slininic widzac fantastyczna zakaske / zaplate, gdyz mnie nie opuszcza mysl i to z czysto organizacyjnych powodow, ze obecnie pani XXY dzialala z wlasnej inicjatywy, musiala miec politycznych pomagerow by dotrzec do “Karsruhe”, by jej wywody ( skargi i donosy ) wogole byly wysluchane i zaraz znalazla sie w mediach….niech ktos sprobuje sie na cos skarzyc np.na polityke mieszkaniowa i bezdomnosc lub na dzialalnisc bankow i kredyty frankowe….czy bedzie mial wogole okazje tego rodzaju akcje przeprowadzic ?…A wiec obecne incydenty sa planowane i strowane od zewnatrz ….czy komus cis juz swita ?

  17. 50-parolatek
    23 lipca 2018 at 13:20

    @Zbigniew
    WIELKIE DZIęKI Zbigniewie za Twój wyważony i rozsądny komentarz !
    Właśnie, nawet “nasz” Krakauer “zatraca” niekiedy dystans.

    “Wystąpienie, zdrada, kto, co, gdzie i kiedy” to mało istotne rzeczy. Istotniejsze w tej sprawie jest, KTO za tym stoi, KTO TO wyreżyserował I KOMU zależy na takim, a nie innym odbiorze ogólnospołecznym ?
    Niemcom ?
    – nieeee…, przecież Niemców już prawie nie ma (narodowych)!
    Więc KOMU, KTO stoi za obecnym (na siłę stworzonym!) niemieckim Rządem !?

    No właśnie, a kto “zaprasza” miliony “obcych” do Europy, kto wprowadza bezsensowne “sankcje”, komu zależy na konflikcie na Bliskim Wschodzie, kto nieustannie przesuwa granice NATO na wschód itd, itp ?

    Niemcy ?
    – nieeee, jeszcze raz nieee…!

    I nie, że ich w jakiś sposób bronię, po prostu, chcę przez to powiedzieć, że Niemcy, w swoim Kraju mają mniej do powiedzenia, niż np. Polacy w Polsce!

    Zgadzam się, media są w rękach FIRM niemieckich, t.j. firm ZAREJSTROWANYCH w Niemczech, ale KTO jest UDZIAŁOWCEM tych firm ?

    Nie dajmy się ogłupić…
    Na odgrzebywaniu starych animozji i powrocie do narodowościowych konfliktów w EU skorzystać mogą tylko jedni…
    – CI, KTóRZY Są WŁAśCICIELAMI JUż PRAWIE WSZYSTKIEGO!!!

    Jeśli my t.j. Polacy, Niemcy, Czesi, Francuzi, Hiszpanie, Włosi itd. zaczniemy się między sobą waśnić to będziemy z góry skazani na PRZEGRANą…

    A dokładnie o to chodzi tym 2% “właścicieli Swiata”…

  18. krolowa bona
    23 lipca 2018 at 13:45

    Przylaczam sie do analizy i wywodu komentatora @Wielka Polska Katolicka, 23.07’2018, 08:12 w calej rozciaglosci…chce tu z wrecz niezwyklym naciskiem podkreslic, ze nie ma w Niemczech wiekszej nienawisci i wrogosci do rzadnej.innej kultury i nacji jak do Polski i ze to istniejace zjawisko ma o wiele dluzszw tradycje / dziejeniz rylko 1000 lat i ze calymi epokami i pokoleniami walczono to o inwestyture( zwierzchnictwo niemieckiej wladzy koscielnej nad kosciolem polskim wtedy takze rozciagajaca sie na swieckie sektiry jak ewudencja ludnosci,metryki urodzenia, chrztu,slubu,pochowki,emigracje itd., itd ) i cale polacie ziemi, o lenno i lokacje polskich miast na tzw.mieskim prawie magdemburskim, pare razy w dziejach Niemiec wydawano specjalne prawa i stosowano otwarta bardzo zlowroga,wypelniona nienawiscia propagande w stosunku do polskiej nacji i polskiej kultury,tak by kazdy od “ciecia”(“dozorcy”) do admirala wszystko co polskie nanawidzil i ponizal, a Polakow traktowal jak podrase..czasem nizej niz zwierzeta, co sporyka sie tu codziennie,bo ludzie w Niemczech sa “poddanymi” i przyjmuja jak automaty to,co im odgorna wladza najazuje,tego fenomenu oprocz Niemiec,Japonii i Turcji nigdzie w tej ostrej formie spotkac nie mozna……Niestety wielowiekowe nauki i stosowana polityka nie ida w las i ten rodzaj niemieckiej socjalizacji przeszedl do niemieckiej DNA, o czym niezwykle bolesnie moge codziennie doswiadczac…. Wysokie nadzieje pokladalam w reintegracje wszystkich panstw UE, co w sposob powolny i lagodny mialo juz miejsce i bedzie niepowetowana strata, jak reintegracje Europy zastapia wojny….mimo niemieckich inwestycji w Polsce, mysle ,ze to wlasnie Polske zaarakowano by z nuemieckiej incjatywy jako pierwsza, gdyz nienawisc do Polski i mentalnosci Polakow ( mieszanka slowianszczyzny, wloszczyzny, francuzczyzny,kultury zydowskiej w ostrej formie itd. ), ktora jest europejskim a nawet swiatowym konglomeratem Niemcy podchodza z takim niedowierzaniem i z tak wielka pogarda, jakiej innym nawet w najsmielszych tendencjach nie probuja przylozyc…dalej uwazaja min.,ze Polacy to prymitywny,prostacki narod “podludzi” co najwyzej mogacy sluzyc jako “element ” do robot przymusowych….trudno to zjawisko przelozyc na jezyk, gdyz to emocja i wypelniona nienawiscia reakcja na akustyczne haslo :Polska,polski itd….. wrecz nie wiem,jak taka zaraze mozna tu opisac…..

  19. krzyk58
    23 lipca 2018 at 14:00

    @wlodek. “A problem “zdrady narodowej” to nie tylko problem pani która mimo braku mojej sympatii dalej uważam za I Prezes Sądu Najwyższego!
    Gwałtownie tracisz na wiarygodności w moich oczach, czy nadal sądzisz że złodzieje i ‘komuniści” to nadludzie, godni szacunku? 🙂
    Włodku, masz dziwne poczucie solidarności w stosunku
    do ……………. Mamy więc w europejskiej Polsce rządzonej przez Tuska i Komorowskiego bardzo europejskie standardy odnośnie wymiaru sprawiedliwości. I w tym kontekście jakby nie dziwi, że na informację wysłaną już 30 kwietnia br. przez Ryszarda Jacha do Kancelarii Prezydenta RP do dziś urzędnicy Pana Prezydenta Komorowskiego nie odpowiedzieli.

    No bo co mają odpowiedzieć? Albo powinni od razu kopem pozbawić babę urzędu albo wysłać do Jacha kilku smutnych, którzy szeptem wyjaśnią:

    „To właściwy człowiek na właściwym miejscu i mamy na nią odpowiednie haki więc się odpieprz!”

    Ups, kto wie, może teraz ich wyślą i do mnie. http://kresywekrwi.neon24.pl/post/144714,dla-przypomnienia

    Pzd. 🙂

  20. krzyk58
    23 lipca 2018 at 14:15

    @Wojciech.
    Rykoszetem.

    A w Polsce Ludowyj towarzyszom z KPP stawiano
    pomniki i pstrzono miasta nazwiskami (przybranymi)
    ich imieniem. A to szpiegi Kominternowskie i zdrajcy.
    Licytujem-y?

    @krolowa bona. …pierdu..pierdu!

  21. Wojciech
    23 lipca 2018 at 14:29

    krolowa bona, A co powiedzieć i bohaterach z Zaleszczyk, imionami których zaszargano dziś nazwy polskich ulic. Wymieniając na początku Mościckiego. Lub zbrodniarzy wywołujących powstanie w Warszawie, ruiny miasta i śmierć 200 tysięcy ludzi. Też mają soje ulice i aleje. Dodałbym jeszcze tutaj Balcerowicza, Kuczyńskiego, Mazowieckiego i innych za ruinę polskiej gospodarki. Lista byłaby długa.

  22. krolowa bona
    23 lipca 2018 at 15:42

    @krzyk58, 23.07’2018 um 12:26
    Jestem najwyrazniejzniej przy tak otwartej nielojalnosci funkcjonsriuszy panstwowych,zwlaszcza niby “niezawislych” sedziow do odebrania wszystkich przywileji emerytalnych az do tzw.”golej emerytury socjanej”/obywatelskiej ! Tak powinno byc !!!
    ****
    A propos czy ktos moglby mi tu podrzucic link ,gdzie plus-minus obiektywnie moglabym zapoznac sie z calym zajsciem jak przypuszczam spreparowanym politycznie przy pomocy Rozy Thun przez niejaka Malgorzate G. ( ?),prezeske-emerytke SN, obecnie w stanie ujadania na Polske za pieniadze obcych wywiadow…..
    Mozliwe, ze tylko regionalne organy prasy niemieckiej na ostatnich stronach donosily o zajsciu w Karlsruhe,glowne wydania “Der Spiegel”,”Die Welt ” i publikatory telewizyjne z tzw.”telegazeta” z powodow politycznych nic tu oficjalnie nie podawaly,moze ma wyjsc szydlo z worka pozniej,np.po wakacjach, by byl odpowiedni rezonans !!! Zreszta to wszystko jest politycznie spreparowane,gdyz ta kobita nie miala by wogole audytorium a co dopiero w Karlsruhe, ktore jest siedziba niemieckiego Sadu Najwyzszego ( BGH = BundesGerichtsHof ) i niemieckiego Trybunalu Konstytucyjnego ( BVG = BundesVerfassungGericht )….taka baba ujada jak “pies ogrodnika”,bo jej kazali a na 1-szego to wezmie “pare tysiaczkow” emeryturki z publicznych funduszy polskiego,zgrzytajacego zembami podatnika i bezplatne przejazdy /przeloty po calej UE oraz talony na obiady w prokuraturze i oraz bilety do teatru i pobyty w “domu pracy tworczej”….lista jest dluga, jak ja tu w Polsce wladze przesladuja…a osoba jest “dobrze odzywiona”, “geba jak pampuch” ledwo co sie w kadrze kamery miescila, dzieci tez “powsadzane” na swietne platne posadki panstwowe……wyczytalam w “Die Welt online”, ze Merkel kupila “se” posesje w Paragwaju w Ameryce Lacinskiej jak “ja zdejma” z urzedu i bedzie musiala pojsc na zasluzona emeryture…w calej UE to by zaraz sprzatneli lub cos w tym guscie,obok niej zawsze wielu “gorili”,pilnuja babcie”, bo by ja tlum przetrzepal po lbie, jak sie nalezy …niech pani prezes tez sobie pojedzie do Paragwaju,to bedzie miala “kulezanke” na miejscu…. Smacznego !

  23. krzyk58
    23 lipca 2018 at 15:53

    ALEKSANDER JABŁONOWSKI SIĘ PYTA DLACZEGO DMOWSKI PRZEGRAŁ
    https://www.youtube.com/watch?v=6jM-RciPppo&t=3148s

  24. krzyk58
    23 lipca 2018 at 17:56

    Шокирующая правда о Сталине. Фурсов А.И.

    https://www.youtube.com/watch?v=cdeBsrIXmm8 🙂

  25. Miecław
    23 lipca 2018 at 21:25

    Styropiany już tak mają, że zawsze pracowali dla obcych w swoim doraźnym interesie kosztem narodu, więc ten występ nie dziwi. Teraz jak się poróżnili w interesach i widzą stan Polski, to nadal szukają oparcia u swoich mocodawców zachodnich, bliższych lub dalszych szatanów. Gdy czytam życiorysy takich ludzi i widzę, że należeli do “S”, to nie mam złudzeń, ani nadziei. Zdradę mają we krwi i genach. To już tyle lat eksterminacji polskiego narodu, przy jego wydatnym udziale, żeby było ciekawiej, że nawet desolidaryzacja nic nie pomoże.

  26. krzyk58
    24 lipca 2018 at 08:12

    @Miecław. Życiorysy czytasz po łebkach – taka uwaga nasuwa mi się,
    BO gdybyś czytał dogłębnie, ze zrozumieniem, na pewno doszukał
    byś się komunistycznych, ewentualnie ‘młodzieżowych” korzeni.
    I stąd jak piszesz – “Zdradę mają we krwi i genach”, czy “zawsze pracowali dla obcych w swoim doraźnym interesie kosztem narodu”.

  27. Miecław
    25 lipca 2018 at 09:58

    @krzyk58. 24 lipca 2018 at 08:12

    Dobrze czytam, nie martw się i dostrzegam to co ty chciałbyś ukryć i o czym zapomnieć. Czyli rolę “Jaśnie państwa” i plebaństwa w niszczeniu Polski i narodu. To się przede mną nie ukryje i twoje odwracanie kota ogonem nie pomoże. A tzw. komunistyczne korzenie, to często przykrywka, dla wywrotowej działalności tych odpowiednio urodzonych i z pochodzeniem. Dostosowali się i przetrwali w strukturach PRL, po to aby od środka władzy to państwo ludowe rozwalać. Przykładów mam tysiące. Wśród nich twoi mistrzowie, którzy nawet pakt z onymi i “diabłem” zawarli, aby tylko ten lud zmanipulować ponownie i wrzucić w poddaństwo swojej władzy. A teraz wyrolowani wychodzą z siebie, żeby tylko dowalić onym. 🙂 Brak inteligencji totalny. Niskie egoistyczne instynkty na wysokim poziomie. @Zbigniew – nazywa to – idiotyzm funkcjonalny, czy jakoś tak. 🙂

  28. fly
    25 lipca 2018 at 15:32

    Autorze , o co tyle dymu !? Wszak @królowa bona zamieszkująca BRD doniosła , że sprawa przeszła bez echa w mediach niemieckich .Można rozważać czy to troska o trzecią władzę czy donos . Meritum sporu pominę . Natomiast donosy , jak ktoś z komentujących wspomniał , zaczęły się od posłów parawckich . Te wystawy w Brukseli o “mordzie” smoleńskim to był dopiero obciach . Nie jedyny zresztą . A może wspomnieć jeszcze Juranda ze Spychowa i Danuśkę ? Jak Pan widzi młodzi komentatorzy zaczynający komentarze już ostrzą kosy . Więcej umiaru !

    Pozorovatel – piątka , albo szóstka za komentarz !

  29. fly
    25 lipca 2018 at 15:39

    Jak dotąd ( i sądzę zawsze ) zostaje nam tylko sprytny kamuflaż . Mając spięte pośladki , dumną postawę , cicho nucąc “Nie rzucim ziemi skąd nasz ród …” kupimy kolejny samochód od Niemca , co to płakał jak sprzedawał….

  30. fly
    25 lipca 2018 at 15:53

    Pozostaje jeszcze pytanie , wynikające z teksu @Inicjatora – komu się poskarżyć ? W końcu weszliśmy do elitarnego klubu – UE ( wątpliwości pomijam ) , a tu członkowie , akurat zarządzający Polską , biją żony po mordzie ! Metaforycznie oczywiście , ale lista przewałek prawnych i zwyczajowych PiSu jest dłuuuga . Więc skarżą się , co logiczne , zarządowi klubu !

    Macondo – jako pisze Inicjator .

  31. krzyk58
    25 lipca 2018 at 18:05

    @fly. Tiaaa……… a mogliby bić Negrów…a to południowcy…

  32. bogo22
    25 lipca 2018 at 18:15

    Donoszenie Niemcom na własny kraj to najbardziej nieskuteczna forma zdrady, tu i teraz…!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

More Stories From Polityka

Scroll Up